joi, 13 august 2009

Socializare

Daca pana acuma am reusit sa stau departe de site-urilor de socializare, renuntand de vreo 7 luni la megacunoscutul hi5, la tot ce insemna prieteni, poze, comenturi, uite ca a venit un moment in care plictisita fiind si vazand numarul mare de invitatii care imi erau date pe mail pentru a ma conecta cu x si y pe facebook, incet incet fara sa imi dau seama am intrat in lumea celor care socializaeaza pe facebook. Bine asta nu inseamna ca de sambata de cand am completat toate datele, de cand am pus cateva poze si am legat prietenii am mai intrat pe facebook.
E si facebook-ul asta nu fel de hi5, dar dar unul mult mai elegant si ce imi place cel mai mult la el, ca nu poti vizita profilul daca nu esti prieten cu respectivu.

Unde nu socializez inca? pe twitter.
Inca nu simt ca am ceva de spus in lumea twitter-ilor, dar cine stie cand voi aparea si pe acolo, la fel am spus si cu facebook-ul, de ce mi-as face profil daca am avut unu pe hi5 si am renuntat la el, acelasi drac cu alta palarie, dar na, trebuia sa o fac si pe asta.

Intre timp, hai traiasca socializarea ! :))

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu