joi, 6 august 2009

Declar laptopul my best friend pentru zilele in care fac nimic

Stand in camera mea si gandindu-ma despre ce sa mai scriu pe blog, cu laptopu in brate si cu cana de capucino langa mine, intrand de pe in site pe altu poate poate imi vine vreo inspiratie, pentru ca e destul de greu sa scriu in zilele in care neuronii mei au fost in pauza, de visat nu am visat nimic ciudat, nimeni nu m-a suparat, nicaieri nu am iesit si socializarea a fost egala cu zero.

Intai o sa va povestesc ce s-a intamplat cu Whity si dupa trec la povestea care vroiam initial sa o scriu.Sunt putin suparata si abatuta pentru ca Whity iar a fost tinta unor derbedei sau pisici vagabonzi si a venit acasa si fara zgarda ei cea rosie de care eram tare mandra, si cu o labuta lovita si muscata. Ea e o lady kitty, a fost victima unei batai de strada, mereu i-am explicat ca trebuie sa stea in curte, il are ca prieten pe Alfi si celelalte ganganii care imi viziteaza curtea. Stiu ca ei place sa iasa si viziteze cartieru, ca vrea sa aibe alte prietene pisci, dar e mica si e a doua oara cand pateste asta, si cand vine cu labuta lovita mi se rupe inima sa o vad asa.


Revennind:
si gandind la nimic, ma suna Georgi, ma gandeam ca ma invita sa iesim undeva, daca toata lumea e cu ochii lipiti de televizor, dar nu, ea avea alta treaba cu mine. Si intrebandu-ma ce fac, i raspund cat am putut de sincer, stau cu laptopu in brat si fac nimic.

Cum vine asta?
Mereu mi-a placut sa cred ca zi de zi trebuie sa am o activitate si un loc nou in care sa ies si sa ma intalnesc cu lumea si sa vorbim, sa radem , sa povestim, sa stam sa pierdem noptile pentru simplul fapt ca e vacanta si vacanta e facuta pentru astfel de lucruri. Dar trecand zilele mi se demonstreaza ceea ce nu imi e tocmai pe plac, nu in fiecare zi poti face ceva, nu in fiecare zi te intalnesti si pierzi noptile cu prietenii, nu fiecare zi inseamna ceva nou de facut, nu fiecare zi poate fi lispita de plictiseala.

Si uite asa sunt nevoita sa recunosc cu jumatate de gura ca da, sunt si zile in care nu merg sa vad un film, nu ies la o pizza, nu ies la o cafea, nu merg la piscina, nu merg prin mall-uri, nu ma intalnesc cu nimeni, nu ma plimb cu prietenu de mana, nu vizitez nici un oras nou, nu merg la nici un gratar, nu dansez si cant pana raman fara puteri, nu schimb hainele de 5 ori pana ma hotarasc exact ce vreau sa imbrac, ci doar stau si fac nimic.

Si totusi cum sunt zilele in care nu fac nimic?

O zi in care nu fac nimic se cunoaste de diminiata, ma trezesc ba cu fundu in sus, ba pe la pranz si refuz sa fac orice, nici mancarea parca nu merg pe asa o zi. In principiu deschid laptopu, intru pe mess, dar nu gasesc nimic interesant asa ca intru sa imi verific mailul, citesc cateva ziare de scandal, intru pe blog, hotarasc totusi sa mananc ceva, continui cu cititul blogurilor, iau o carte din raft da nu o deschid pentru ca parca as mai intra o data pe mess, poate acuma voi avea cu cine discuta. Iau la butonat telefonu, ma misc dintr-o parte in alta a camerei, caut ceva prin bucatarie, doar normal ca atunci imi doresc orice altceva decat ceea ce am, deschid iar laptopul, imi dau seama ca nu m-am uitat pe cine stie ce site important, intru pe site la ASE, acolo pot pierde si o ora daca simt ca nu am altceva de facut daca inchid laptopu, incerc sa citesc ceva da parca totusi trebuia sa mai intru sa vad cum va fi vremea, mai caut ceva de mancare, stiu ca am 2 filme care le tot evitam, da parca ar fi momentul sa le vad, mai butonez telefonu, citesc putin, deschid televizoru, ma plang in sinea mea ca e o zi extrem de plictisitoare, imi fac planuri pentru a doua zi, deschid iar laptopu, conectez iar netu, intru iar pe mess, iar pe bloguri, schimb cateva parerei pe mess, tastez cateva mesaje, poate joc un X si O, ascult muzica, intru din site in site, iar cand e ora 12- 1 hotarasc sa inchid netu si laptopu pentru ca oricum nu fac altceva decat sa pierd vremea si sa ma enervez ca sunt asa de plictisita.

In zilele in care nu fac nimic reusesc sa termin de vazut serialele care ma obsedeaza sa stiu ce se intampla in fiecare episod nou, in zilele de plictiseala mai aflu si eu ce se mai inampla in lumea virtuala, mai vad un film sau 2, mai socializez cu lumea pe mess, ma pun la curent cu ceea ce se intampla in lumea mondena, termin de citit cartea care am inceput-o atunci cand m-am plictisit ultima oara, ascult stirile la televizor, si mai aflu ultimele stiri din viata ASE-ului.

Multumesc prietenului meu laptop si chestiei mici albe de la Vodafone numit internet.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu