miercuri, 26 august 2009

Pam pam

Astazi am tras de mine si m-am trezit mai devreme decat de obicei, asta s-a intamplat din cauza unui singur motiv, cateva ore si trebuie sa plec la Bucuresti la the bigest concert of the year, da v-ati prins la Madonna.
M-am saturat cate articole am tot citit si cat am asteptat pana a venit si ziua concertului. Cum am mai spus, nu sunt un mare fan, dar astept sa fiu impresionata intr-un mod bun de spectacolul care il va face. Sper sa nu ne faca sa asteptam o ora pana apare pe scena, sper sa vad si eu ceva pe scena si sa nu imi arunc ochii doar pe ecranele imese si mai sper sa nu mor pe acolo impinsa, asa mititica cum sunt. A da si sper sa nu ploua, desi am analizat vremea si am vazut ca nu se anunta nici o precipitatie.
Normal ca o data ajuns in Bucucuresti, voi profita de ocazie i o sa petrec cateva zile de bucuresteala.

Dupa concertu asta, stiti probabil, trebuie sa fac putin reclama si Brasovului, in perioada 2-7 septembrie e "Cerbul de aur" si pe 5 canta Vama Veche, deci in mare sper sa ajung si pe acolo.

Asa, aproape am terminat, mai am de pus in ghiozdan cateva haine, o ciocolata, apa, portofelu, balsamul de buze, telefonu, ochelarii de soare si esarfa si gata am plecat.

Revin cu povesti de concert si de bucuresteala.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu