vineri, 21 august 2009

Dor de prieteni

astazi m-am trezit gandindu-ma la 2 persoane importante pentru mine.
O sa incep in ordine alfabetica.

In primul rand, mie chiar imi e dor de Alex. V-am mai povestit de Alex, e acel prieten care lucreaza in publicitate si care mereu ma face sa zambesc. Alex este prietenul cu care mesuiam destul de des, care imi asculta ofurile si micile tampenii ce imi treceau prin minte, ma ajuta cu lectiile si cu proiectele, ma tinea de vorba atunci cand fetele vroiau sa ne uitam la un film sau atunci cand eu vroiam sa dorm, ma asculta in multele mele probleme si ma sfatuia, ma facea sa rad si sa zambesc chiar daca eu eram cu fundu in sus, stia sa nu ma certe si mai ales intelegea dramele mele de zi cu zi.
De ce nu am mai vorbit cu Alex ? Pai, dintr-o data Alex nu a mai aparut pe mess, as spune ca de aproximativ o luna si jumatate. Am inteles printr-o serie de sms-uri ca ar fi plecat in vacanta sa viziteze lumea, dar totusi eu nu inteleg de ce aceasta ruptura de mess, de ce a trebuit sa reusesc sa supravietuiesc fara acea persoana care ma ajuta in depasirea problemelor mele extrem de complicate.
Deci, draga Alex, in speranta ca vei citi acest post cat mai curand, sa stii ca imi e dor sa mesuiesc cu tine, sa imi asculti tampeniile scoase de neuronii mei, imi e dor sa imi povestesti de Kitty, sa ma intrebi de Whity si mai ales sa analizez cu mine solutiile la marile mele probleme.

A doua persoana de care imi e foarte dor e Florin, care e la facultate la Cluj si e acea persoana care o admir extrem de mult pentru ceea ce a reusit sa realizeze singur prin felul lui de a fi si de a gandi.
Florin este acel prieten care stie totul despre calculatoare, despre programe si alte chestii informatice care pentru mine inseamna o alta limba straina. Imi e dor sa vorbesc ore in sir la telefon cu Florin, numai cu el pot discuta minute in sir toate tapmeniile si cand inchidem telefonu sa ne dam seama ca de fapt nu am discutat nimic inteligent. Imi e dor de acele momente in care el se chinui sa imi explice cum trebuie sa rezolv cine stie ce problema super complicata de c++ sau sa imi explice cum am realizat proiectu de atestat. Imi e dor sa ne intalnim in pauza la scoala, sa ne intelnim in autobuz, sa te fac partas la planurile mele pline de rautate, sa iesim la o limonada, sa povestim, sa radem si sa glumim.

In mare, imi e dor de multe lucruri care erau putin diferite inainte.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu