joi, 27 august 2009

Concertul din parc ( Sticky & Sweet Tour)


Stiam ca ma va astepta un drum lung pana la Bucuresti, prindeam ora de varf la intrarea in oras si ghinionisti cum am fost, am prins aglomeratie si am stat minute in sir in fiecare locsor in care exista o anumita probabilitate de a se circula bara la bara.

Gata am ajuns in Bucuresti, si imediat la locul faptei. Strazi inchise, oameni la fiecare pas si mai ales coada imensa care se formase la intrare. Fraudez si ma asez la inceputul coadei, in 5 minute imi rupe biletu, imi analizeaza geanta, vrea sa ma pipaie, dar renunta si gata ma aflam la locul faptei. Oriunde imi aruncam ochii vedeam grupuri mari de oamnei, cozi si nici un panou, ceva sa imi indice si mie unde trebuie sa merg. Trebuie sa precizez ca am mers din timp in parc, in jur de ora 18:30, asta doar din dorinta de a evita aglomeratia. Dintr-un anumit punct de vedere am fost inspirata pentru ca am evita a sta la o coada imensa, am analizat locurile in care vad cat mai bine, dar partea proastra a fost ca am stat in picioare continuu pana la terminarea concertului, cam pana la 23:50. In afara faptului ca aveam dureri de spate ingrozitoare si de multe ori mi-a venit sa ma pun in fund de cata oboseala simteam, astazi inca picioarele mele refuza sa revina la starea de dinaintea concertului.
Asa, revenind, imi caut gazonu, ma gandeam ca voi sta in acel loc imens cu tot poporu, da totusi speram sa gresesc, mai intreb vreo 2 persoane daca chiar tot locu asta mare si departat de scena e locul in care eu am bilet. De fiecare data am primit acelasi raspuns pozitiv. Ok, atunci aici voi sta.
Merg la prima coada in care achizitionez un jeton. Jetoul era acea chestie cu care iti cumparai suc, bere, mancare si apa. Cam orice costa un jeton. Dupa 5 minute de asteptat la coada, merg la alta coada, coada de la bar. Ok, deja ma saturasem de atatea cozi, de atatia oameni, forfota. Oriunde imi aruncam ochii vedeam oameni, multi oameni.

O sa incep sa va spun ce nu mi-a placut, pentru ca sunt multe lucruri care au lasat de dorit, si unele poate care doar pentru mine au fost deranjante.
In rimul rand ecranele nu erau atat de imense pe cat ma asteptam si erau amplasate prea jos. Parcu ala are si copaci, care erau fix in fata scenei, pe jos mai mult pamant decat iarba, la sfarsitul concertului ziceai ca am fost la camp nu intr-un parc. Lumea nesimtita, gunoaie peste tot. Am uitat sa va zic ca bautura o primeam ca la meci, in pahare, ori calda, ori fara acid. Ok asta nu comentez prea mult, mi-a fost sete am cumparat, daca nu vroiam nu cumparam , dar totusi, asta mi-ai oferit tu ca organizator, deci urat. Paharele la un moment dat, cand era prea multa aglomeratie erau varsate in diferite parti, peste diferite persoane mai ghinioniste.
Ce ma enerva cel mai tare: eu de 1 metru si 20, nu reuseam sa vad scena. La inceput mi s-a parut ok locul ce mi l-am ales, super de aici vad perfect, scena + 3 ecrane. Ok, a aparut Madonna pe scena, salut vazut, scena nimic, si ecranele din cand in cand. Nu domne, pune ecrenele alea sus la mama naibii sa vada si ala de 1, 20 .
Da, ma enervau si aia care isi ridicau prietena si vecina si catelu si purcelu in spate si devena de 5 metrii. Na acuma tu uite-te ca esti la inaltime, esti tare, vezi scena , ce conteaza ca fraierii din spate nu vad. Esti super.
Si ma enervau si aia care stateau 2 minute intr-un loc si dupa isi schimbaul locul, nu conteaza ca nu ai pe unde trece, loc se face.
Deci, din punctul meu de vedere cu toata fitele adunate, da ma enerveaza cum se comporta lumea in multime si ce ar fi sa se cante special pentru mine, eu cu prietenii mei si atat. Dar pana atunci, ce sa fac ma conformez, bine ca ma adaptez rapid.

Trecand de tot ce ma enerva, spectacolul si concertul chiar mi-au placut. Mi-a placut scena, luminiloe, proiectiile. La ora 10 fara 10 s-a stins lumina, si apar Madonna. Ma asteptam sa o vad coborand de undeva, sa apara intr-un mod ciudat, nu, s-a luminat scena si Madonna era in centru scenei pe un scaun. Mie mi-a palcut intrarea ei, exact ca in vidioclipuri. A inceput sa urle in microfon, pentru ca voce prea minunata nu are, dar o ajuta plamanii la urlat si dans, mult dans. M-au impresionat dansurile, spectacolul care il face si melodiile, mixul melodiilor. A avut 3 costumatii si mi-a placut ca a zambit tot concertu. In fiecare imagine de pe ecran o vedeam zambind.
La un moment dat a avut o tema gipsy in care a a dus in discutie problemele romanilor cu rromii si discriminarea, moment in care am auzit cateva huiduieli. Facand un apel la toleranta şi spunând ca toti oamenii, indiferent de etnie sau orientare sexuala, trebuie sa aiba drepturi egale, fiind apoi aplaudata.
Normal ca trebuia sa socheze si s-a pupat cu o dasatoare sau o papusa, un model de plastic, nu am vazt prea bine momentul, dar a prins la public.
A fost apaludat momentul in care a aparut pe ecran poza lu'Michael Jackson si pe scena un dasator care il imita pe Michael si Madonna s-a referit la acel moment ca fiind un tribut adus pentru Michael, cel mai mare artist pe care l-a avut lumea.
In rest, muzica, dansul, spectacolul a fost impresionat, au fost ceea ce inseamna Madonna, sa socheze lumea si sa faca spectacol. Mi-a placut.

Concluzia mea, punand cap la cap toate cele bune si cele rele, mi-a placut, a fost ceva impresionant, dar am promis, urmatoarea data cand merg la un concert in parc va fi atunci cand o sa am 2 metrii, deci probabil niciodata.

Hai ca am facut-o si pe asta, inca o poveste pentru nepoti.

2 comentarii:

  1. Dar departe mai gandesti! Deja te si imaginezi cu nepotii (vreo 10, asa, ca sa fie o cifra decenta) in jurul tau si tu depanand amintiri cu dive demult sclerozate? Pana atunci uiti tu asta, de bunaseama! Adica vrei sa spui ca nu vei mai fi prezenta la inca cel putin 5 concerte peste asta?!
    Eu as spune asa, mai degraba: inca o poveste pentru "NE POTI spune o poveste?".:)

    RăspundețiȘtergere
  2. cum sa nu merg Alex la concerte, voi merge dar doar la acele concerte in care ori am bilet de VIP (ceea ce e aproape imposibil) sau la cele concerte in care sunt scaune, sa sada omu jos si voi evita toate concertele care se vor tine in parcuri :D
    hai, ce poveste vrei sa iti mai spun? :P

    RăspundețiȘtergere