marți, 30 iunie 2009

Alfi

Bine recunosc ca pe unii i-am innebunit cat am povestit, dar inca nu a aflat toata lumea ca familia mea de animale are un nou membru, este un catel micut si grasut si alb si pufos ca un ursulet, si numele lui e Alfi.

Ce e cu Alfi ,de unde vine el si cum e ? Acest catel mic si frumos era de ceva vreme asteptat la noi in curte, ne doream si noi un caine ca vecinii nostri, sa fim in trend cu ei. Prima data am crezut ca am pierdut cainele, vecinu ne-a spus ca nu au iesit atatia caini cati trebuia, ca mai sunt si alte persoane care i vrea. Ok, atunci asteptam pana data viitoare, va mai face cateaua o data pui, inca cateva luni nu va fi prea mult. Dar pe Cristi cand il obsedeaza ceva, clar nu e de bine. Ne-a innebunit cu cainele timp de cateva saptamani, cred ca si el intelesese ca va mai dura putin pana vom avea un ursulet mic alb la noi in curte, da nu stiu ce s-a intamplat si intr-o zi, vorbind cu mama la telefon, fireste eu eram in vesnicul Bucuresti, aud ca gata Cristi e ferict, si-a adus cainele acasa, Cutzu are un nou prieten si Whity se pare ca un nou dusman. La telefon am auzit numai laude, ca e mic, ca e frumos, ca e ca un ursulet, ca e cam serios, ce mai ca e cel mai dragut catel. Eu nu mai puteam de ganduri, trebuia sa il vad, imi place sa ma joc cu cateii cand sunt mici, pentru ca dupa ce se fac mari, recunosc ca imi e cam frica de ei. Ajunsa acasa, sunt intampinata de un ghemotoc alb cu o pata pe fata, foartefrumos catelul, dar cam reticent, se am ascundea de mine, de socializat nu mai vorbesc, nu discuta de loc. Urmatoarele zile, va dati seama ca am stresat cainele, numai cu el am stat, i explicam ce inseamna sa dea labuta, ca trebuie sa latre, ca trebuie sa alerge, ca el e mic si trebuie sa se joace, trebuie sa comunice cu mine, pe Whity trebuie sa o lase in pace, pentru ca fac parte din aceeasi familie, trebuie sa fie prieteni nu dusamni si lu'Cutzu i-am explicat ca nu e bine sa fie gelos, e normal sa fie asta mic bagat mai mult in seama pentru simplul fapt ca e mai mic. Si incercarile mele de a face un caine mai prietenos si mai jucaus, mi-au iesit. Alfi alearga prin toata curtea, s-a imprietenit foarte frumos cu Cutzi, iti da labuta, te linge pe picioare, te musa de mana, se joaca si sta dupa fundul tau, acum putem discuta destul de bine, dar inca mai are momente de lene, in care prefera numai sa se uite la tine si sa iti zambeasca.
De cand a venit la noi in curte, saraca Whity e traumatizata, nu mai poate iesi in curte, mereu trebuie sa fie foarte atenta, ceva se intampla intre ei si nu reusesc sa comunice cum ar trebui. Whity ma dezamageste, adica pe Cutzi l-a pus la respect, mereu isi invinge teama si sta pe unde e Cutzi, si ca sa i arate cine e sefu il mai zgarie, dar ca sa se simta si ea puternica, iar Cutzi o lasa, e un adevarat domn. Dar cu Alfi lucrurile nu stau la fel, lu'Whity mic i tremura coada de fiecare data cand il vede prin preajma, latra la ea, alearga dupa ea, probabil nu i-ar face nimica rau, dar are chef de joaca si Whity nu intelege asta.

Acuma urmeaza actiunea prieteni, imprietenirea lui Alfi cu Whity.

Un comentariu:

  1. Alfi e asa de dragut!! L-am vazut si eu cand am venit de la Bran sambata. Si inainte sa intram, Gicu ne zicea ca o sa latre si chestii dinastea dar cand am intrat inauntru el s-a speriat de noi si sa bagat sub banca de langa usa si acolo a ramas. Gicu ii tot zicea sa latre la noi, sa ne muste dar el statea acolo asa cumite si speriat cred. Pana a mai prins curaj si a venit la noi.E asa de pufos! Cat am stat la voi numai langa Alfi ma vedeai.Si tata teroriza pisica. Saracu Whity... l-a luat de gat si il tinea in sus si mieuna. Dar l-a lasat jos ca a inceput Tanta sa strige la el. Si se speriat whity si nu l-am mai vazut pana ce am plecat:))

    RăspundețiȘtergere