vineri, 3 iulie 2009

Flirt

Imi place sa flirtez! recunosc ca nu ma pot abtine si de fiecare data cand mi se da ocazia pur si simplu arunc cuvintele. Flirtez pentru ca imi place sa fiu in centru atentiei, flirtez pentru ca asta e in firea femeilor, flirtez pentru ca asta ma face sa fiu mai sigura pe mine, flirtez de dragul flirtului.

Nu sunt eu in masura sa vorbesc despre anumite reguli, moduri, momente ideale, persoane adecvate flirtului, pentru ca fiecare simte, gandeste, traieste altfel si se ghideaza dupa propriile principii. Eu sunt adepta principiilor, pe parcursul celor 19 ani de viata, mi-am format anumite reguli numai de mine stiute, mersul dupa principiile ce mi le-am format pot reprezanta trecerea unui test, dar se intampla sa incalc unele reguli, iar asta nu face decat sa ma traga inapoi ani lumina. Niciodata nu imi place sa las loc sentimentelor, dar sunt zile si dimineti in care astept copilareste un mesaj, de cele mai multe ori intarzie sa apara sau nu se intampla, iar eu respir usurata, de parca cineva le-ar contoriza si cand ating un anumit numar inseamna o noua sansa la supravietuire.
Mereu vorbim despre faptul ca in relatii trebuie sa primim, sa oferim, sa stim sa facem compromisuri, sa iertam si poate uneori chiar sa uitam, sa nu ne asteptam sa primim totul, iar noi, din motive necunoscute, niciodata nu reusim sa facem nimic din toate acestea, totul nu ramane decat la stadiul de teorie.
In flirt nu exista reguli, flirtul inseamna inspirtie si cu cate spontaneitate ai fost inzestrat. Flirtul inseamna zambete, atingeri furate, priviri ,emotii, surpriza, cuvinte alese, putina superficialitate, o ocazie care ti-a fost data si tu esti cel care decide daca intri in joc sau pur si simplu accepti sa te retragi fara a te lasa purtat de un joc fara reguli stabilite de la inceput. Nici nu stiu cum e mai rau, sa flirtezi cu persoanele cu care din varii motive nu poti avea nimic mai mult decat un simplu flirt, ori sa nu flirtezi de loc? Sa ramai mereu cu intrebarea ce s-ar fi intamplat daca sau sa te lasi purtat de flirt?

E greu sa arati cand iti place cu adevarat cineva , e greu sa fliretezi cu cel care il placi cu adevarata pentru ca totul nu mai e doar un simplu flirt.

Si intrebarea mea ramane, vom sti sa dam o delimitare clara intre flirt si infidelitate?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu