vineri, 24 iulie 2009

My sweet twenty

Yes, today is my birthday.

In viata mea umila este o zi desemnata de mine ca fiind cea mai importanta din an,si asta nu e Craciunul, 31 decembrie sau ziua cand se termina facultatea si sesiunea,e data de 24 iulie, cand ochii mei s-au facut mari, am vazut lumea si am acceptat-o cu cele bune si cele multe mai putin bune.

De ce e importanta ziua de nastere ? Pentru ca atunci toti incearca sa iti faca pe plac (mai mult sau mai putin)

Imi place cand e ziua mea pentru ca imi place sa ma simt importanta, imi place sa primesc mesaje si telefoane cu urari, imi place sa primesc cadouri, imi place ca lumea imi face surprize, imi place sa fiu intrebata cati ani fac, imi place ca sunt in zodia leu, imi place ca ziua mea e vara, imi place sa primesc flori, imi place sa cred ca ziua de nastere e definitorie in viata si in calitatile unui om.

Ce imi doresc de ziua mea? cadouri pretty
Cam atat pentru azi, revin luni cu povesti de la mica mea zi de nastere. La multi ani mie! :)



P.S: punand an peste an am ajuns la schimbarea prefixului si la diferanta de un an pentru a fi apta de a consuma bauturi alcoolice in state ;))

Un comentariu: