luni, 27 iulie 2009

Ritualuri zilnice

Citind pe un alt blog despre ceea ce e obisnuit si ceea ce i place omului sa faca zi de zi , m-am trezit gandindu-ma la toate micile mele obiceiuri sanatoase. Obiceiurile noastre de zi cu zi si mi-am pus intrebarea care sunt ritualurile mele zilnice?

De la spalatul pe dinti de diminiata si pana la spalatul de dinti de seara, facem zi de zi cam aceleasi chestii, doar pentru ca ne-am obisnuit si pentru ca asa ne place noua si ne ofera o anumita placere.
Imi place sa nu fiu trezita brusc, sa stau 10 minute si sa lenvesc, sa imi ridic incet incet capul pe perna, sa stau si sa ma gandesc ce am de facut restul zilei. Imediat dupa ce m-am trezit cu adevarat neaparat trebuie sa ma conectez la ceea ce inseamna viata viruala pe internet. Cu o cana de capucino, ciocolata calda sau cafea cititul stirilor, vizitarea messului si scrierea pe blog sunt activitati mult mai placute.
A devenit aproape un ritual faptul ca atunci cand imi aleg cu ce ma voi imbraca e clar ca nu o sa ies asa, doar pentru ca inainte cu 5 minute de a trebui sa ies din casa imi dau seama ca de fapt ar fi mai bine sa ma imbrac cu cealalta bluza si poate cu blugi pentru ca e racoare.
Chiar daca imi iau o geanta mica sau una mult mai incapatoare, niciodata nu uit sa includ telefonul, balsamul de buze, portofelul si pachetul de servetele. Nu-mi pot inchipui ziua fara deodorant si fara parfum, sunt adeapta cuvintelor lui Coco Chanel "A woman who doesn't wear perfume has no future" .
Ritualuri ciudate nu am, nu fumez, nu iau droguri, nu incep dimniata cu o bere, dar am si eu o problema de fiecare data, nu suport sa sta in casa cu hainele cu care am fost in oras. Mai direct, in urmatoarele 5 minute dupa ce am intrat in camera schimb hainele de oras pe cele lejere.
Ritualurile de seara se inceheie cu spalatul pe dinti si demachiatul, chiar daca am fost machiata sau nu.

Fiecare are micile lui ritualuri, unele stiute de cei apropiatai, altele nu, dar in fond fiecare merita sa aibe micile lui secrete.
Cele mai importante 2 lucruri pentru a-ti duce viata spre un drum de succes sunt anturajul si obiceiurile, ritualurile de zi cu zi.
Si, care sunt ritualurile tale zilnice?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu