marți, 28 iulie 2009

Analize si concluzii

Daca pana acuma numai m-am plans si m-am speriat de venirea gripei porcine, acuma e clar, nu mai e mult si voi muri de virusul H1N1. Mereu am zis ca la Bucuresti virusul va face primele victime si primele mari opriri, da nu, se pare ca a preferat muntele, pentru virus, Brasovul pare locul perfect pentru a face cat mai multe victime, momentat sunt declarate doar 18 persoane, dar numarul poate ajunge pana la 80 (asta e numarul oamenilor suspecti).
De data asta nu ma plang fara motiv, daca am fugit din capitala sa vin acasa sa imi fac ziua de nastere si sa petrec toata luna august, se pare ca nu am luat o decizie deloc buna.

O sa va explic cum sta treaba cu gripa porcina in Brasov.
Imediat cum am ajuns in iubitul meu oras, Brasov m-a intampinat Georgi la tren. Georgi a mers in ultima saptamana la facultate pentru ca avea de facut practica. La facultate Georgi are o colega care e intr-o organziatie studenteasca. Aceasta organizatie a tinut un party cu persoane venite din strainatatea, din Turcia, din Grecia, din Belgia, din Rusia, din Spania, din Austria , Portugalia si Croatia. La acea petrecere au participat cam 80 de studenti. Nimeni nu avea asa zisele simptome. Ieri a aflat Georgi ca Univesitatea Transilvania, marea universitate de la Colina a fost atacata de virus, si cum Caminul nr 11 de pe Colina e pus in carantina, unde a stat si colega ei. Dupa efectuarea analizelor, s-a descoperit ca 17 studenti sunt afectati de virus printre care si un profesor. Din acesti 17 studenti 5 sunt romani, iar dintre acesti 5 studenti romani face parte si colega lu'Geo.
Acuma ati inteles legaturile, colega lu'Geo a intrat in contact cu studentii straini, Geo a intrat in contact cu colega ei, Geo a intrat in contact cu mine, eu am intrat in contact cu multe alte persoane, chiar si din alte localitati.

Concluzia: daca colega lu'Geo a luat virusul, inseamna ca e probabil si Geo sa il aibe, si dupa si eu si toate celelalte persoane cu care am intrat toti in contact. Dar stati linistiti ca virusul a iesit deja din Brasov, acuma e prin zona Moldovei si prin Bucuresti.

Alta conculzie: daca la inceput am zis ca sunt vizate alte 80 de persoane, acuma ce parere aveti, se duce numarul la peste 80?

Si mai am o neliniste: daca se stie ca acei studenti s-ar putea sa aibe virusul, de ce i pune sa stea impreuna, sa fie sigur ca se imbolnavesc toti daca cumva macar unu e purtator de virus ? Nu prea inteleg actiunea medicilor, dar nu nu cred ca parerea mea de muritor de gripa porcina conteaza, pe cand ei sunt oameni cititi in ale medicinei.

Ne auzim maine, daca inving virusul !

P.S: faptele povestii sunt putin exagerate cum era normal pentru o drama queen :))

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu