miercuri, 22 iulie 2009

Karma si leul

Asa cum stiti astazi pe 22 iulie a avut loc eclipsa totala de soare, numita si "eclipsa secolului". Citind cateva articole si mutand de pe un program pe altu la televizor, cateva informatii legate de eclipsa mi-au ramas in minte, asta doar pentru ca astrologii au spus ca eclipsa de azi se afla in stransa legatura cu zodia leu.
Asta sunt eu, om nascut pe data de 24 iulie, zodia leului, care crede in zodie si toate caracteristicile care ii sunt atribuite leului.
Imi place sa cred ca toate acele caracteristici destinate de astrologi leilor mi se potrivesc si uneori ma folosesc de acest pretext pentru a-mi recunoaste unele mici greseli si actiuni care le pun pe seama zodiei. Stiu ca zodia leu este o zodie guvernata de Soare, ceea ce i confera o autoritate si mai mare, vointa, hotararea si afectivitatea si sansa de noroc. De ultima nu sunt chiar convinsa ca am fost inzestrata, da sper sa o descopar in curand. Motto-ul zodiei leu este faptul ca se idividualizeaza si devine constient ca este un creator. Stiu ca pe multi am innebunit cate o data de cat am vorbit despre semnele zodiei in care m-am nascut si ca poate cred putin cam mult in aceste cuvinte astologice, da imi place sa cred ca am acele caracteristici cu care sunt inzestrati leii. Personalitatea leilor e una puternica, deschis spre orice activitate si mereu cu zambetul pe buze. Sub semnul intelectualitatii, leul face regulile in lumea in care traieste si i place ca ceilalti sa le urmeze si sa se supuna in totalitate, perfect adevarat si in cazul meu. Compatibilitati: tot cu cei din zodii de foc ca: leu, berbec, sagetator si cu cei din zodii de aer ca: balanta si gemeni, iar cu varsatorul clar leul nu are cum sa formeze o relatie.

Trecand de la toate caracteristicile zodiei care imi place sa le amintesc mereu tuturor pentru a-mi justifica felul incapatanat de a fi, trebuie sa stiti ca eclipsa care a avut azi ne va influenta extrem de puternic pe lei si pe cei cu ascendentul in rac. Conform astrologilor, eclipsa va produce esecuri si puternice dezastre. Un astrolog a spus chiar ca banul poporului nostru, leul romanesc va fi infulentat si China, cea care a avut o vizibilitate buna a eclipsei este cea care poate influenta economia mondiala si tot eclipsa este cea care va influenta macroeconomia. Oamenii vor deveni mai agitati, mai nervosi si predispusi conflictelor, relatiile sentimentale vor avea de suferit , vor avea loc multe concedieri, iar la sfarsitul anului trebuie sa ne asteptam la cutremure, incendii si alunecari de teren.

Fiecare acepta cam ceea ce i convine si ceea ce i place din prezicerile astrologilor, unii prefera sa creada tot, altii ignora aceste povesti. Mie imi place sa cred in ele, nu tot ce se spune, fac o selectie la ceea ce imi place, imi place sa cred in inflenta karmei si a zodiei.

Acum cu eclipsa de soare macar avem un motiv si o explicatie atunci cand devenim nervosi din orice, cand avem chef de cearta, cand ni se pare ca lumea nu ne intelege si mai ales atunci cand atribuim alte nume persoanelor.

Eclipsa e de vina!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu