marți, 21 iulie 2009

Post despre cititiori

De ceva vreme am inceput sa numar toti vizitatorii, dar niciodata nu am luat la puricat programu care face asta pentru mine, dar stiti ca plictiseala e cea care deschide noi cai, asa ca intr-un moment de mare plictis m-am decis sa intru pe Statcounter.com si sa incerc sa vad de ce e in stare acest mic programel care numara. Timp de vreo ora am fost ca un mic copil care se minuna de ceea ce descoperea ca poate face micul programel.

Astfel ca am descoperit un top al celor mai populare articole ale mele, m-am uitat stramb cand am vazut ce cuvinte dau oamenii pe google si imi gasesc blogul, unii oameni vor sa stie "cum e sa fi sagunist" , iar blogul meu este un izvor de inspiratie in ceea ce inseamna a avea si a fi un spirit sagunist, unii ma gasesc incercand sa isi caute un job repede, cand vor sa aibe o "talie sexi", "relatie la distanta", "flirt" , desene animate,"nu te plictisi in tren" , trairi, sex, relatii, zambete si multe altele.

Am ramas surprinsa da nu intr-un mod prea placut sa vad ca lumea imi ia pozele, da, sunt mandra ca sunt si oameni care au apreciat pozele de la concert de la Kraftwerg si le vor si ei, dar hei, de ce luati pozele cu mine, puteti intra pe blog si sa le vedeti atunci cand va e dor de mine, nu am de gand sa imi inchid blogul decat la batranete, sau atunci cand voi vedea ca raman cu 1 - 2 cititori.
M-am bucurat azi sa vad ca numarul de persoane care stau tot mai mult pe pagina mea e in crestere, ca sa va zic si voua un procent, 15,6 % din persoane stau 1- 5 minute, 14,9 % stau mai mult de o ora si 5.9 % stau intre 5-20 de minute.
Din ce zone ma citeste /imi viziteaza lumea blogul? Pai cam aproape de peste tot, multi din Bucuresti, cei din Brasov, din satul meu Rasnov, din Sibiu, din Cluj, din Timisoara, din Ialomita, din Satu Mare, din Suceava, si alte orase, am ramas placut surprinsa sa vad ca sunt citita si in state, in Germania, Olanda, Mexic etc.

Ar fi dragut din partea mea sa multumesc domnul Google pentru toti oamenii care i trimite pe pagina mea, Ruxandrei si lu'Radu pentru putinii cititori care clicuiesc si pe blogul meu si tuturor care intra sa ia o poza, sa citeasca ceea ce scriu sau doar dau clic din gresala.

3 comentarii:

  1. Ce tot minti thu aici ha?? ce sat mah??? HOLLYWOOD da nu sat ca vin la tinela capitala =)) si te pap

    RăspundețiȘtergere
  2. of tu cori nu ma papa, promit sa nu mai zic sat de acuma :P

    RăspundețiȘtergere
  3. ff tare :D nice articolu ...niciodata nu m-am gandit la programu asta :P ms pt link :*

    RăspundețiȘtergere