marți, 16 iunie 2009

inca o neliniste

V-am zis vineri ca am o neliniste, de fapt devine o problema din ce in ce mai mare, eu normal ca nu o constientizez, dar sunt persoane carora le place sa imi aduca aminte de fiecare data. Ok, peste nelinistea cu cutremurul am trecut, gripa porcina inca ma mai sperie, dar incerc sa o ignor, adica nu mai citesc ziarele si nu ma mai uit la stiri, dar acuma cand a venit vara, soarele, cand eu sunt obsedata sa am parte de bronz, sa stau sa ma relaxez la plaja, normal ca a am fost sesizata sa am grija ca pot face cancer la piele. Poate nu mi s-ar fi atras atentia, dar am prostul obicei sa fac plaja exact la ora 12 pana la 16 cand este interzis, cand razele soarelui sunt cele mai puternice. Dar daca eu nu ma pot trezi mai deverme cu ce sunt de vina? Daca atunci arde soarele tare si te bronzaleste mai repede, cu ce gresesc? Profit si ies la soare atunci cand am timp si cand am invitatii la piscina. Incep sa inteleg ca nu e bine, ca intr-adevar s-ar putea sa sufere pielea mea, dar vreau sa fiu bronzata.
Ok am inteles ca solarul e periculos, acuma nici nu mai imi doresc sa merg la solar, am trecut peste acea perioada, dar acuma e vara, am dreptaul sa fiu bronzata, am dreptul sa fac asa cum vreau.
Cu cat aud mai des ca pielea mea va suferi, ca voi avea o piele urata si plina de riduri, ca s-ar putea la un moment dat sa fac cancer daca nu ma potolesc cu soarele la ore de varf, ma ingrijoreaza, nu vreau sa patesc nimic, imi e de ajuns cutremurul, gripa porcina, si nervii care o iau razna de multe ori. Macar astea nu tin de mine, eu sunt doar o victima daca patesc ceva, cu ce sunt eu de vina daca cineva imi da microbul gripei porcine, sau ce sunt eu de vina daca raman fara picioare cand va fi cutremur, dar daca pielea mea o va lua razna eu voi fi de vina, nu o sa mai fiu victima, o sa fiu trecuta pe lista, "NU faceti ca ea!" , o sa fiu certata si o sa mi se ceara explicatii (orice dar nu asta). Va fi prea tarziu ca sa mai imi para rau, ca sa regret, asa ca incet incet cred ca ma voi potoli, simt ca m-am prajit destul pentru inceputul verii, promit sa nu mai stau la plaja la ore de varf si sa folosesc cele mai bune creme pentru protectie. Orice dar sa nu sufar prea tare, nici acum nici mai incolo.
Of ce greu e sa ai atatea probleme.

Un comentariu:

  1. Mamica te-a facut alba. Taticul ti-a dat si el nuanta alba. Printesele din povesti sunt toate albe (nu am auzit de vreo Ileana Cosanzeana bronzata, chiar daca peste mari si tari ar fi putut indica locatia "Caraibe"). Chiar si papusile Barbie sunt suficient de albe pentru a nu fi suspectate ca au stat in cuptorul de coacere/topire a plasticului prea mult. Asadar de ce vrei tu sa fii maronie ca o paine prajita?

    RăspundețiȘtergere