vineri, 26 iunie 2009

plictiseala = filme, multe filme


Niciodata nu m-am dat in vant dupa filme, si mai ales nu am facut o pasiune pentru asta.


Imi place sa stau si sa lenevesc uitandu-ma la filme, mai ales ca vizionarea unui film e un bun prilej sa cumperi si sa mananci multe prostii , chipsuri, ciocolata, pufuleti, popcorn si mai ales Cola in timp ce te uiti, asta doar ca sa fie o atmosfera mai frumoasa in timpul filmului. Sunt filme la care dupa 10 minute nu mai imi vine sa ma uit, dar trebuie sa recunosc ca sunt si filme pe care le pot vedea de 4 - 5 ori si inca ma mai uit cu placere la ele, imi place foarte mult muzicalul de la "Mamma mia", imi place "Pretty woman", "Devils wears prada", "Cruel intentions", "A walk to remember" , "Crash"si as zice si "Final Destination". In general ma uitam cam la tot ce imi pica in mana, dar de cand am ajuns la Bucuresti vizitez mai des sala de cinema, filmele noi le vad mult mai repede, sunetul e mai bun, imaginea la fel, dar de vreo 2 saptamani am impresia ca exagerez cu filmele, plictiseala e de vina. In fiecare zi un alt film, iau cinematografele la rand pentru diversificare, dar raman fidela gusturilor mele, comedii si filme romantice, multe din ele cu secvente cliseice, dar la toate am zambit. La "The hangover" tot timpul filmului am fost cu gura la urechi, "The Brothers Bloom" e un film super, cu aventura, dragoste, crime, si rasete, "Ghosts of Girlfriends past " o comedie romantica, in care Matthew McConaughey este un burlac care aflat in ajunul nuntii fratelui sau mai mic este bantuit de fantomele fostelor iubite, trecut, prezent si viitor. Tot zilele astea am vazut "Weekend cu mama", aveam asteptari mai mari la cat de laudat a fost, dar in mare a fost ok, am vazut " Confessions of a Shopaholic", ce evidentiasa ideea de traiesc ca sa cumpar, cumpar deci exist.
Deja mi-am facut o lista cu filme pe care trebuie sa le mai vad, mi-am umplut laptopu cu filme pentru ca urmeaza o vacanta lunga, mi-am luat de la Danu serialul "Sex and the city ", si am o presimitre ca o sa devin un fan din ce in ce mai mare a filmelor si gustul meu va deveni din ce in ce mai distins.


Sa va uitati la filme, o sa va placa.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu