marți, 2 iunie 2009

cum imi caut un job

si uite ca nu mai e mult pana sa se termine sesiunea si primul an de facultate, asa ca m-am gandit sa imi caut un job, sa am si eu banul meu, sa imi pot cumpara toate acele multe lucruri care mi le doresc.

De ce vreau un job? pai oricum sunt 4 luni in care practic nu as avea ce face, doar sa imi mut fundul dintr-un oras in altul, sa cheltui multi bani prin oras, ca doar nu o sa stau in casa sa ma plictisesc, o data pe an e vacanta de vara, vrea sa ma angajez ca sa am mai multi bani, sa fiu si eu mandra de mine ca pot cheltui din banii mei, sa fac si eu experienta aia de care vorbeste toata lumea si cu ocazia asta mai cunosc si eu oameni noi, vad cu stau lucrurile intr-o companie.

Ce fel de job vreau? Vreau ceva dragut, unde sa fie o atmosfera placuta, inca nu sunt foarte convinsa ce vreau sa lucrez.

Unde caut? pai pe e-jobs sau pe best jobs, pe orice site de joburi care imi pica in mana, dar ieri am rasfoit site-urile astea si in afara de cateva joburi cu secretariat (denumirea pompoasa "asistent manager" )bla bla, nu era nimic interesant, adica nu pentru ceea ce as putea face eu sau pentru experienta mea. As putea sa aplic pentru chat, pentru dansatoare in Germania, sau manichiurista, daia de impartit flyere pe strada , da sigur nici la astea nu as fi buna, ca sa fi la chat trebuie sa te dezbraci, yach, eu sunt o pudica, sa dansez in Germania trebuie sa dau din fund, bleach si sa fiu manichiurista nici pe unghiile mele nu iese prea bine, da sa fac experimente pe mainile altora,deci nici acolo nu m-ar lua. Am gasit cateva joburi de bona, da la cat iubesc copii prefer sa nu aplic, adica sunt si eu om cu facultate, merit ceva mai bun, si prefer doar sa fiu bona Marei, copil frumos, destept cu care nu te plictisesti.

Ce fac daca nu gasesc nici un job? Nu exista aceasta varianta, nu pot accepta ideea ca toate planurile mele de a-mi cumpara n papuci , m rochii, sa imi fac vacanta unde vreau in perioada asta de criza, sa imi permit sa dau bani pe taxi mai des, sa imi cumpar multe carti, multe chestii de machiat, multe tanpenii. Si pe langa asta sa fac si ceva economii.

Merit un job? eu sunt de parere ca da, nu excelez eu la invatatura, niciodata nu am excelat( bine poate in tinerete), nu am un anumit talent, inca nu mi-am descoperit vocatia, dar ma duce si pe mine capul , desi am darul de a scoate cate o perla in momentele importante.


Draga jobule inca astept sa apari. Stiu ca doar iti faci asteptarea mai intensa, da nu ma mai chinui, merit si eu sa am parte de un job asa cum vreau.

Un comentariu: