joi, 11 iunie 2009

Mersul cu trenul

Mereu trebuie sa am parte de experiente traumatizante. Fericita cum eram pentru ca s-a terminat sesiunea si in sfrasit reuseam sa ajung si eu acasa dupa 5 saptamani de bucuresteala, ajunsa la tren , caut vagonul 5, urc si in duhoara aia de tren si caldura imi caut locul 56, dar surpriza, ma intampina 3 mosulici. Salut, imi pun bagajul si apoi scot laptopul, trebuia sa gasesc o modalitate de a-i ignora. Trebuie sa precizez ca treul era un accelerat, cel mai jegos dintre toate, care avea saunele din musama. Afara erau vreo 35 de grade, dar in tren cu siguranta era mult mai mult, de la fierul incins si musamaua aia maro plina de jeg. Cei 3 mosi veneau de la o nunta, unu bea bere, probabil vroia sa contiune petrecere de la nunta, unu manca cozonac si unu se dezbraca, da da se dezbraca de camsa, i ere foarte cald. Urmeaza momentul cel mai scarbos, mosu urat si gras si scarbos si-a dat camsa jos si statea direct pe musamaua aia, care ardea de cald ce era. Burta i dadea pe afara, apele curgeau pe el, parul era din abundenta, eu eram in stare de soc, de ce trebuie sa patesc eu asta, de ce am nimerit exact aici, niciodata nu am mai fost supusa sa vad asa ceva, era prea mult pentru mine. Totusi astrele nu au complotat de tot impotriva mea si a mai venit o persoana in compartimentul ala, nu era de ajuns ca eram 4 suflete, a venit un tip care a fost draguz si a stat cu mine, nu am fost nevoita sa stau langa nici unu din mosi, asa am avut o calatorie mai placuta, desi tipul a ras de mine tot drumul, de fata pe care o aveam cand a intrat in compartiment. Si cum drumul pana la brasov este destul de lung, daca punem la socoteala intarzierea, jumatatea de ora care am petrecut-o pe camp pentru a astepta alte trenuri sa treaca, si intarzierea cu care a plecat, am facut pana la brasov 4 ore in loc de 3. Bine nu ca nu m-as fi obisnuit pana acum, dar acum am dat peste alte conditii, afara e extrem de cald, si eu stau din ce in ce mai prost cu rabdarea.
La dulcea mea casa nu am resuit sa stau decat o zi jumate, dar am facut cam tot ce imi propusesem, o cafea in oras, plaja, film, vorbaraie cu Geo, fara tipete cu Cristi, joaca cu catelu, zgarieturi de la Whity, mers la dentist, mancare pe alese si priviri pe pereti in camera mea iubita.
Marti, am ales tot un accelarat sa vin la bucuresti, m-am intalnit cu fetitzele,( cred ca e prima oara cand reusim sa venim toate trei cu acelasi tren) am asteptat trenul care normal ca avea intarziere, imi faceam si griji daca ajungea la timp, si surpriza, trenul arata super. Am nimerit doar noi 3 in compartiment, puteam sa ne desfasuram cum vroiam, aveam si priza si mai ales aer conditionat. A fost bine la inceput cu aerul ala rece, dar dupa o ora am inghetat. Ma simteam ca intr-un frigider. Mi-am scos o bluza, dar tot frig imi era, ma durea capul de la soarele care l-am prins la plaja, fata imi ardea si aerul ala ma facea sa ma simt tot mai rau, dar macar ma puteam plange pentru ca eram cu fetele. Normal ca ne-am oprit si de data asta pe camp sa asteptam sa treaca alte trenuri, normal ca am avut intarziere, dar am fost extrem de fericita cand am coborat din tren si am inceput sa ma dezghet.
Sunt nemultumita pentru ca in primul tren imi era prea cald, pentru ca in al doliea era prea frig, pentru ca m-am saturat sa car trolerul care de fiecare data e foarte greu, pentru ca m-am saturat sa aibe mereu inatrziere, sa astept la casa de bilete. Tare mult mi-as dori sa arate mai bine trenurile, sa nu mai aibe inatrzieri, sa nu mai am parte de mosi in compartiment, sa nu fie nici cald, dar nici frig, o combinatie pefrecta intre cele doua, si mi-as dori sa nu mai trebuiasca sa stau la coada de bilete, sa nu mai fiu nevoita ori sa ma grabesc ca nu cumva sa pier trenul sau sa fiu nevoita sa pierd vremea doar pentru ca am ajuns prea devreme, mi-as dori sa pot sa ma teleportez oriunde vreau, cand vreau. Dar pana atunci va trebui sa mai indur toate astea.

3 comentarii:

  1. Prima observatie: dar stiu ca te-ai uitat la moshu fara camasa! Ia spune, i-ai vazut si alunitza de la subtioara ca vad ca i-ai numarat si rasnumarat cutele de grasime? Si apropo: nu te-a servit si pe tine cu cozonac celalalt?
    Iar a doua: cand se va schimba CFR in CTR (Caile Teleportate Romane) te invit la o poveste in timpul calatoriei. Va dura exact 0,23 de secunde dar...sigur te vei plictisi. :) Asadar tu spune data viitoare: "Engage" cand te urci in tren. Cine stie, poate ajuta! :)

    RăspundețiȘtergere
  2. da clar i-am numarat tot paru si toate alunitele :)) crezi k ma voi plictisi in CTR cu tine? niciodata

    RăspundețiȘtergere
  3. pfffffffff.... trenurile astea ...cum ai bafta :))) am avut atatea experiente k nu ma mai mira nimic :)))

    RăspundețiȘtergere