joi, 18 iunie 2009

copil fericit



Simt neaparat nevoie de a ma lauda, pentru ca si am de ce.


Ieri timp de vreo ora am fost toata un zambet, desi problemele si grijile ma apasa, vestea a fost multe prea buna pentru a uita de tot ce e trist in viata mea plictisitoare. Vineri la concertul celor de la Kraftwerk mi-am exprimat celor din jur intentia de a-mi achizitiona un bilet la concertul Madonnei din 26 august. Nu e neaparat ideea ca o iubesc pe Madonna si sa o vad e musai, daca nu ,viata mea se va opri si va fi trista ca am pierdut acest concert, dar sunt sigura ca va face un spectacol impresionant. Stiam ca cei pe care i-am insotit la concert vineri si-au achizitionat biletele de ceva vreme, dar mai speram sa pot face parte din grupul lor atunci cand va veni ziua de 26 august. Stiti cum e, ai grija ce iti doresti pentru ca s-ar putea sa se indeplineasca, ok in mare parte asa a fost si la mine, am fost anuntata ca tocmai mi s-a comandat un bilet la concert, voi primi cadou un bilet, voi fi acolo in parc cand va veni Madonna, o sa vad spectacolul, dar cum nu toate pot merge bine pana la capat, vestea nu prea buna e ca biletele la gazonul A ( acolo unde ai ei bilete) s-au terminat si nu mi se poate achizitiona decat bilet la gazonul B. Mie imi e totuna, s-ar putea sa nu vad prea bine, poate sunetul va fi putin distorsionat, dar nu vad o asa mare problema in asta, dupa ce ca primesc biletul cadou, ma mai apuc sa fac si fitze. Pentru mine e ok, dar acuma am o alta problema, daca tot am bilet, mi-ar place sa fiu si insotita, de una singura nu voi simti muzica cum trebuie, distractia nu va fi la fel de mare, entuziasmul isi va pierde din intensitate, asa ca acum trebuie sa gasesc cea mai buna cale de a convingere a celor care mi-ar face placere sa ma insoteasca. Voi incerca sa gasesc cele mai bune argmente, imi voi sustine ideile, ma voi folosi chiar de santaj numai pentru a-mi vedea scopul atins. Merit.
Chiar sunt un copil fericit azi.

P.S: merit sa fiu insotita la concert. astept atitudine si fapte ;))

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu