luni, 15 iunie 2009

Weekend lipsit de plictiseala

Pam pam, spre surprinderea mea nu am avut deloc un weekend plictisitor. Totul avea sa imi mearga bine de vineri seara.

Vineri : locul perfect
Vi s-a intamplat vreodata sa fiti in locul perfect? Intr-o sala mare, nu neaparat imensa, tu sa fi in acel loc in care vezi perfect, auzi perfect, in care nimeni nu te deranjeaza? Da da ,eu am patit asta. Unde? La concertul de vineri seara de la sala palatului. Am primit o invitatie de a merge la concertul de la ora 20, eu nici macar nu auzisem de formatie, dar am acceptat invitatia, mi s-a spus ca locurile au fost alese cu mare grij, pentru ca sunetul sa fie perfect si sa avem si cea mai buna vedere. Cine canta? KRAFTWERK, nu stiu sa va zic nici eu prea multe despre ei, ci doar ce mi-au povestit cei cu care am mers, ca sunt cea mai veche formatie de muzica electronica, tipii sunt nemti, si acum formatia nu mai este alcatuita din componentii ei initiali, ci s-au mai schimbat intre timp. Normal ca concertul a inceput cu o intarziere de 45 de minute, dar asteptarea a meritat. Lumina s-a stins, cortina era trasa si luminile de pe scena scoteau in evidenta 4 omuleti, fiecare la masa lui si la laptopul lui. Deschiderea a avut loc cu melodia consacrata de ei,
The man machine . Mie mi-a placut foarte mult, muzica, modul de organizare, proiectiile lor erau la fel foarte bune. Au facut cu adevarat un spectacol foarte bun, sala era in extaz cand neamtu a inceput sa cante in romana, si punectul culminat a fost apartia robotilor, la melodia Die Roboter . Nici nu simti cand trec 2 ore si chiar isi face toti banii biletul. Eram toata un zambet si ochii imi sclipeau de entuziasm. Rusine sa imi fie ca nu am auzit mai demul de ei, da si sa nu uit, a fost foarte fain cand au aparu cu niste chestii fosfor pe imbracamintea lor neagra (Music non stop ). Super spectacol. In curand o sa am si poze de la spectacol, o sa pun cateva ca sa vedeti de ce sunt asa de entuziasmata. Cam asta cu ziua de vineri.

Sambata: petrecere de pietoni si stele
sambata a inceput cu un moment de plictiseala, dar nu avea sa dureze mult, dupa un google pe net, am aflat vom merge la
Street delivery . ce era pe acolo ? lume multa, tineri in general, copii mici cu parinti, ateliere de jocuri, târguri de obiecte realizate manual, proiecţii de filme, grupuri de discuţii, spectacole de teatru, dans, magie si muzica. Atmosfara frumoasa, oameni ok. Dar neaparat trebuia sa ajung si la observator, imi propusesem de cateva zile sa merg sa vad stelele, asa ca am asteptat sa se faca intunericul simtit si apoi am mers pe Lascar Catargiu si am ajuns la Observatorul Astronomic, ma asteptam sa vad un loc frumos amenajat pentru a vedea stelele, credeam ca fiecare om are propriul lui telescop si luneta, nu ca va trebui sa stau la coada ca sa ma uit 5 secunde cu ochiul si dupa sa stau la alta coada pentru a vedea iar 5 secunde o alta stea. In mare a fost frumos, am vazut Saturn, singura planete care are inel, si ni s-a zis ca numai peste 14 ani o mai putem vedea, am vazut stele rosii si stele albastre, dar daca va intrebati care e mai ferbine sa stiti ca cea albastra si nu cea rosie asa cum as fi zis eu, este exact invers ca in realitatea pamanteasca, am vazut carul mare, si steaua ploara, am vazut leul , am vazut 2 stele, la care daca te uitat cu ochiul liber parea una singura, am ascultat glumele proaste ale celor 2 care mai mutau telescopul ca sa vedem cate mai multe stele, si a trebuit sa suport un copil mic care avea o problema, daca exista sau nu extraterestii. Cei de acolo erau cam plitisiti dar daca si-ar da putin mai mult interesul ar fi si mai interesanta vizita la observator. In concluzie, chiar mi-a placut, merita sa mergeti mai ales ca intrarea e asa de bun simti, 3 lei, adica 30000 de mii lei vechi. iar restul serii am fost o lipitoare.

Ziua 3: Duminca: ce iubesc eu mai mult plaja
De data asta am fost invitata la plaja, intr-un moment de pierdere a ratiunii era sa refuz, dar am inchis telefonul, am mai meditat 5 minute si am hotarat nu pot refuza o asa invitatie. Urma sa fie o iesire plina de fite, nu ca nu imi fac placere astfel de iesiri, dar aveam sa fac parte din lumea snobilor timp de cateva ore. Cateva ore voi suporta, nu imi vor schimba gandirea si mai ales stand la soare e un bun motiv sa refuz sa vorbesc. Am mers la
WATER PARK , recunosc ca ma asteptam sa fie mai multa lume de prost gust, mai multi cocalari pe metru patrat si mai multe pitzi. Erau si eu prezenti fireste, dar nu se faceau remarcati in moduri extrem de urate. Locul arata bine, e ingrijit, topoganele si apa au fost foarte ok. A si sa nu uit, Raduleasca isi filma emisiunea acolo. Dupa cateva minute de stat la plaja, imi fac curaj si merg si eu sa ma dau pe topogane. Normal, fricoasa cum sut aveam emotii, am lasat lumea cu care am mers sa se dea primii, m-am uitat daca au ajuns cu bine jos, m-am imbarbata si m-am dat si eu. Dupa ce m-am dat prima data, eram ca un copil mic care mai vroia inca o data si inca o data si tot asa. Asa ca m-am dat pe toate, unu singur mi-a scapat, care mi se s-a spus ca s-ar putea sa ma lovesc si sa imi fie frica, asa ca am sa il incerc data viitoare, cand voi avea mai mult curaj. Am avut discutii despre bani, despre unde ne vom facea vacanta plina de fite, unde iesim sambata seara, cand ne schimbam ungiile falase, ce cocktail vom bea azi si hai sa barfim pe toate pitziile care "arata mai bine ca noi " . Am stat la soare, si m-am relaxat asa cum imi place mie cel mai mult, obsedata cum sunt dupa bronz, nici nu mi-a trebuit sa stau multe ore ca sa ma inrosesc si sa prind culoare. Dupa 6 ore de stat la piscina, simteam ca pielea nu ma mai incape.

In sfarsit am avut si eu un weekend lipsit de plictiseala.

Mi-as dori un weekend la Sibiu, unu pe Transfagarasan, unu la piscina in Brasov, macar cateva zile la mare, as vrea sa merg la concetrul Madonei, si las lista deschisa pentru dorintele ce vor aparea in timp.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu