miercuri, 3 iunie 2009

in sesiune

Ce face studentul cand e in sesiune?
Activitatea lui de baza e somnul si mancatul, cele mai bune atuuri in a pierde vrema, mai are o scapare, durerea suparatoare de cap, din cauza stresului, de cat de mult a invatat, de la caldura, motive se gasesc oricand iar pe langa astea, mai are si solutia cu tehnica moderna, netul, statul pe mess la discutii poate cu persoana cu care abia isi schimba 2 vorbe pana atunci, da in sesiune neaparat trebuie sa comunice cu respectivele persoane, sau se joaca jocuri tampite. Iar cand nu e nimeni interesant pe mess, youtube este o solutie, o data ce ai intrat stii ca vei gasi ceva la care sa pierzi vremea ore in sir.
Asta am facut si eu, am fost un student model si nu m-am abatut de la reguli. Am dormit mult, doar nu pot invata obosita, am mancat ca sa fiu sigura ca nu ma va deranja stomacul, apoi am intrat pe mess, doar ca sa vad cine e, nu cu gandul de a sta ore in sir, am discutat cu lumea, am mai bloguit putin si apoi cand plictiseala isi facuse prezenta, singura solutie ce mi-a ramas , sa intru pe youtube. Acuma urmeaza partea care imi place, ce sa scriu in casuta cu "search", hmm, ma gandeam sa caut ceva despre ase, nu boring, sau mai bine sa caut despre saguna, sa vedem cum s-au mai distrat sagunistii, ce au mai pus nou. Si surpriza, gasesc un video nou, saguna- promotia 151, ma gandesc sigur e vreo tampenie, si uitasem ca eu am fost in promotia 151. Caut apoi slideuri-le celor din XII- A, la care ma uit mereu cand imi e dor de liceu. Dupa ma mai uit la niste chestii cu baschet, doar asa ca sa imi aduc aminte cum arata sala de sport, cateva cu maialul. Totusi ma rodea gandul ce e in video cu promotia 151 , dau clic si surpriza, o vad pe directa si apoi recunosc niste chipuri, astia au fost in generatie cu mine, i cunosc sunt din A, mai astept si apoi vad sala festiva minunata "Litteris et virtvti" si cum fiecare clasa de a 12-a isi facea aparitia in sala festiva, apare si dirigu, si Cata care nu ai cum sa nu il recunosti, Ciuf, fetitzele, Onutza, Biso, Roxi etc si normal si eu si celelalte clase,vocea directei care dadea indicatii, iar la sfarsit apare corul la balcon si incepe Gaudeamus. Aprope ca imi dadea o lacrima la cate emotii aveam. Chiar imi e dor de ziua aia, de ultimul clopotel, cand am stat toti frumosi in bancute, cand am dezvaluit dirigului toate tampeniile ce le-am facut, cand ne-am amintit de datile in care ne-a certat directa din cauza posterelor, sau pentru ca am bagat zapada in clasa, sau cum am castigat noi la balul majoratului, cum chiuleam. Dar cel mai frumos moment si cel mai emotionant a fost cand am cantat cu totii in sala festiva imnul sagunistilor si la sfarsit s-a aruncat cu palariile in sus. Si mi-a placut foarte mult si cand a vorbit dirigu despre noi, asa cum stia el mai bine sa o faca, utilizand niste calcule matematice si repede ca sa scape de emotii. As vrea sa trec prin toate astea inca o data si inca o data si tot asa...






P.S: Cine ma recunoaste in filmulet?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu