miercuri, 24 iunie 2009

statistica

Toata nopatea am visat numai rapoarte, indici, grafice si tabele.
Nu va inchipuiti ca sunt restantiera la statistica si de stresul examenului visez noaptea statistica, motivul e altu, ieri nu am reusit sa scriu pe blog, desi mi-am promis sa scriu intr-un mod constant, adica in fiecare zi lucratoare a saptamanii, si sa iau pauza sambata si duminica, dar ieri in primul rand nu aveam nici cea mai mica idee despre ce pot scrie, si am fost si mereu ocupata, cu chestii extrem de banale, stiti ca atunci cand ai ceva important de facut motive se gasesc pentru a lua o pauza, dar de cand a venit vacanta, am impresia ca ziua e formata doar din vreo 10 ore, in care nu reusesc sa fac mai nimic.
Revenind la grafice, in vis se facea ca numaram fiecare clic de pe blogul meu, il puneam intr-un tabel, notam ora, minutul, timpul de stat pe pagina, cate clic-uri a dat, si nu stiu cum faceam da reuseam sa vad si fata celor care intrau pe blog . La sfarsitul zilei, calculam indicii, absoluti si relativi, faceam grafice pentru distributia si structura datelor, si la sfarsit intocmeam rapoarte, era o munca care cerea atentie, rabdare, ceea ce eu nu posed, trebuia sa jonglez cu cifrele, sa fac inmultiri, scaderi, impartiri, ma pricep si la astea, dar nu le fac cu mare placere. Asa ca intrgul vis a fost un cosmar, un cosmar care mi-a dat o idee si dupa care am reusit sa concluzionez, merita si blogul meu un program care sa faca cam tot ce am visat eu.
Am deschis laptopul, am conectat netul si am dat un search pe google, sa vad ce gasesc, as vrea sa fie totusi un program nu extrem de complicat, sa reusesc si eu sa il implementez pe pagina mea si dupa aceea sa inteleg graficel si rapoartele generate de el. Si tot cautand, dupa vreo 20 de minute am gasit StatCOUNTER , un programel simplu, usor de integrat pe pagina de blog, usor de inteles graficele ce la genereaza, de citit datele care le salveaza, exact ce cautam. M-am logat, am urmat pasii de instalare si gata, de azi face parte din blogul meu.
Inca nu pot vorbi de eficienta lui, de multumirea mea ca e prezent si el pe mirifica mea pagina sau de beneficiile aduse, cu siguranta vor fi doar niste beneficii la nivel psihologic, sau poate voi fi dezamagita cand voi vedea ca nu am numarul de vizitatori la care ma gandeam, dar momentan sunt multumita ca am gasit ce cautam si nu voi mai fi nevoita sa am astfel de vise pline de calcule si tabele.
Dati si voi cat mai multe clic-uri pe pagina, intrati mai des sa fiu si eu mai mandra de numarul mare de vizitatori care ma citesc.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu