marți, 3 noiembrie 2009

Weekend ASERist

Pentru inceput am chef sa ma plang, sunt asa de ocupata. De vineri nu am stat mai de loc, am alergat dintr-o parte in alta, am cunoscut foarte multi oameni si raceala tot nu mi-a trecut. Inca nu am intrat in panica si nu mi-am format idei ciudata ca as avea gripa porcina, deci mai tusesc, imi curge nasu, nasu mie imi curge tot timpul anului, deci nu il mai pun la socoteala, nu am febra si nici dureri musculare, deci e exclus sa am gripa.

Sa va povestesc unde am fost vineri si ce am facut in weekend. Weekend-ul a inceput cu o prezentare ASER la Orange, ni s-au prezentat departamentele, am fost intmpinata de Raluca, mentorul meu, care spre uimirea mea imi stia numele, mi-am cunoscut grupa cu care voi lucra in perioada de proba, am cunoscut-o pe Andreea cel de-al doilea mentor, ne-am distrat cu Iulian si am socializat.

Sambata am fost la cea de-a doua inlanire ASER, un fel de team building, am aflat povestea lui fish, am indeplinit si primul task, la care ne-am descurcat grozav, iar duminica m-am aranjat, mi-am calcat rochita si am mers la primul party ASER. A fost o petrecere cu masti pentru noi, bobocii. Fiecare masca era mai frumoasa ca cealalta, Ioana m-a imprumutat cu cea mai draguta masca si atmosfera din club/bar a fost foarte reusita. Oamenii astia stiu si sa se distreze, contrar ideilor mele ciudate de pana acuma despre asociatiile studentesti .

Sper sa nu devin prea obsedata si sa povestesc de acuma numai depsre ceea ce se intampla si ce fac in asociatie, dar trebuie sa ma suportati macar in cele 3 saptamani de proba, promit sa nu devin prea insistenta. Acuma lucram in echipa la primul task si vineri abia astept prezentarea, pentru ca am depasit putin barierele imaginatiei si avem o idee mareata cu care speram sa amuzam pe cei prezenti.
P.s: am pus o poza de la petecere, sa cunoasteti mentorii si o parte din echipa :)

2 comentarii:

  1. din partea mea poti sa ne obsedezi cu posturile tale pentru ca sigur ....cel putin aseristii...le vom citi:d
    welcome to our side:))

    RăspundețiȘtergere
  2. ;)) ma bucur sa aflu asta :P si imi da impus sa mai tot scriu :P

    RăspundețiȘtergere