vineri, 30 octombrie 2009

Super mall-ul din Cotroceni

Hai sa va povestesc unde am fost ieri seara. Surpriza surpriza, am fost sa ma minunez de mall-ul care s-a deschis la Cotroceni, AFI PALACE COTROCENI.

M-am intalnit cu Radu, ne-am urcat in autobuz si ploaia a inceput. Dupa jumate de ora de mers cu autobuzu de la Universitate la Eroilor, Radu m-a tras de manuta sa mergem sa luam metroul, pentru ca in stilul asta mai ajungeam la mall a doua zi. Eram nervoasa din cauza ploii, pentru ca Radu niciodata nu reuseste sa faca si el un plan inainte de a pleca undeva, pentru ca nu accepta alta idee si pentru ca nu i place sa se gandeasca pentru ce se poate intampla in urmatoarea jumatate de ora.

Si uite asa am ajuns la mall.


Eu aveam o impresie deja formata de ceea ce voi vedea si ce voi gasi atunci cand voi ajunge acolo. Deci, eram sigura ca mall-ul va fi pe jumatate gol, ca muncitorii vor fi inca prezenti, ca lumea va fi intr-un numar extrem de mare si ca magazinele vor fi destul de prost organizate.


Surpriza, intram in mall. Intr-adevar nu e gata, dar e intr-un stadiu destul de bun, primul meu gand se stinsese. E imens mallul, e mai mare ca cel din Baneasa si cred ca va devenii mall-ul meu preferat. Deci, cand vrei sa iti cauti tzoale si vrei sa nu umblii prin 10 mii de magazine si pe strazi si autobuze, iti sui fundu in metrou, cobori la Politehnica, mergi 5 minute pe jos si ajungi in raiul hainelor si a magazinelor. Scoti cardu si iti cumperi tot ce iti doresti.
Erau multe magazine, multi oameni, dar totusi nu parea atat de aglomerat din cauza imensitatii mallului. Partea cu salile de cinematograt nu era gata, erau multe localuri dragute unde sa bei sau sa mananci ceva pretty.


Eu ieri mi-am gasit si am facut prostia sa si probez cea mai draguta rochie care poate exista in acest moment. Deja am ales, va fi rochia care o voi purta de rev, chiar daca o sa merg intr-un loc frumos, chiar daca voi merge la cucuietii din deal. Va inchipuiti ce trista am plecat din mall, iar am facut cea mai mare gresala, sa vizitez mallul in cele mai sarace zile ale mele.


Cam atat pe ziua de azi, acuma plec la intalnirea ASER.
Cat mai multe petreceri nebune de Haloween! :)

P.S: pentru ca am vazut ca lumea intra pe blogul meu si cauta cum pot ajunge la mall cotroceni, va zic cum am ajuns eu :

  1. te sui in metrou, mergila statia Eroilor, cobori, iesi de la metrou si trb sa vezi caminele Poli, parca caminul Leu, traversezi de 2 ori, si ajungi pe partea cu mall-ul, mai mergi cateva minute drept si ajungi la mall, nu ai cum sa il ratezi
  2. iei de la mall Plaza tramvaiul 25 si cobori acolo unde vezi o chestie imensa, ala e mall Cotroceni.
  3. daca nu ati inteles, atunci luati taxiu :D

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu