miercuri, 7 octombrie 2009

Despre cantina

Sunt in criza de timp. Nici nu am inceput bine bucuresteala si deja sunt prea ocupata. Stiu ca imi place, dar as vrea sa ma vad cu atat lume sa ies in atatea locuri si nu reusesc deloc. Astazi mi-am dat seama ce imi ocupa tot timpul. CANTINA

Cantina este acel loc in care studentul mananca extrem de ieftin. Cat de bun este ramane la aprecierea fiecaruia. Parerea mea este ca mancarea e chiar buna.
Anul trecut cand mergeam la cantina petreceam destul timp la coada, dar totusi nu atat de mult incat sa ma plang ca pierd ore importante din viata mea stand la o coada imensa si asteptand sa imi iau tavita, tacamurile si apoi sa aleg din multitudinea de mancaruri. Dar anul acesta, cand sunt nevoita sa mananc mult mai des la pranz in minunata cantina, mi-am dat seama ca timpul meu o ia razna.

Ce imi place mie sa mananc cel mai mult in cantina aseistilor este ciorba. E atat de buna, si de ieftina incat urca semnificativ in lista cu mancare preferata. Nu imi place sa mananc carne, paste cu carne tocata, varza, si cam tot ce contine carne. Imi plac prajituriile pentru ca sunt rare, consider ca atunci cand le mai gasesc este zi de sarbatoare.

O alta problema a cantinei, in afara de coada imensa este numarul mic de mese. Dupa ce iti umpli tavita cu mancare, dupa ce iti iei apa si platesti, pleci cu privirea in cautarea mesei. Si dupa cateva aruncari de priviri, dupa ce te invarti cu tava de cateva ori, gasesti locul mult dori.

Si ce ma enerveaza pe mine la fel de tare ca imensa coada este modul in care se poarta casieritele. Tantiile alea sunt mereu nervoase si mereu duc lipsa de bani marunti. Vine si studentu cu banii lui multi si mari si ele nu au bani sa iti dea rest si mereu iti vorbesc cu ura si cu superioritate.

Dar cu toate aceste lipsuri, imi place sa mananc si sa vizitez din cand in cand CANTINA. Va recomand sa mergem cel putin o data in perioada studentiei. Merita ;)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu