luni, 19 octombrie 2009

Drumul

In weekend mi-am luat bagajele si am plecat la mult iubitul meu oras.

Am fost fericita ca am avut posibilitatea de a merge cu masina si de joi imi facusem primele planuri. In capul meu se formase o idee ce dadea spre o tenta de roz, urma sa plec in jur de 17, pe la 17:30 ieseam din Bucuresti, pentru ca evitam momentul de maxima aglomeratie de la ora 18 si 19, pe drum recuperam cele 30 de minute pierdute cu aglomeratia de la iesire, mergeam fulger spre Brasov in 2 ore jumate si la 20 eram acasa. Dar cum lumea in care traim e mai mult neagra si gri inchisa, normal ca planul meu perfect a fost dat peste cap.
Plecarea a avut loc la cat programasem, adica la 17, dar iesirea din Bucuresti a durat bublul minutelor la care ma gandisem eu, intersectii aglomerate peste semafoare la fel de pline, nervi de trafic si gata iesirea s-a facut. Ceea ce nu am luat eu in calcul a fost faptul ca la intrarea in Ploiesti s-a facut un giratoriu pus strategic pentru a fluidiza traficul, ceea ce a si facut, pentru a intra in Ploiesti am stat o ora, adica ne-am tocat nervii timp de o ora, pentru 10 kilometrii. Ce ma enerva cel mai tare e faptul ca unii, stiti voi conducatorii aia smecheri care ei de ce sa fie fraieri si sa stea la coada, nu coada e pentru loseri . Asa ca soferii astia extrem de destepti se bagat in toate santurile, ieseau din coada si dupa stricau iar bunul mers pentru a intra si ei in randul soferilor, si uite asa din starea de nervi am ajuns la rasete isterice si la injuraturi.
Dupa mandul Ploiesti, ce s-a terminat cu o mancare sanatoasa la MC am ajuns dupa 2 ore jumate la mine in sat. Fericire mare ca in 5 ore am ajuns acasa.

Nu va povestesc cum a fost acasa, pentru ca a fost prea scurt si inca sunt trista.

Duminica, drumul spre capitala a fost la fel de lung ca de obicei, da de data asta l-am facut cu trenul. Un drum Brasov- Bucuresti cu trenu se face in maxim 3 ore, asta teoretic, pentru ca in realitate lucrurile nu stau chiar asa. Trenul la Brasov vine cu o intarziere de 10 - 40 de minute, iar pana la Bucuresti are mai multe opriri pe camp pentru a astepta trecerea altor trenuri, asa ca pana la Bucuresti isi mai realizeaza o intarziere de 40 de minute, chiar mai mult. Ca sa va faceti o idee, despre ce inseamna calatorie cu trenu: trenul la care mi-am luat bilet pleca la 16 si ajungea la 19, dar in realitate eu am plecat la 16:10 si am ajuns la 20:30, deci doar o intarziere de doar 100 de minute. Sa tot te plimbi cu trenurile din Romania.

Ce mi-as dori cel mai mult, sa existe autostrada pana la Brasov, sau cel putin sa nu mai fie drumul meu spre casa plin de masini si oameni care evadeaza in weekenduri, sa nu mai fie iarna si oameni pasionati de zapada si de munte.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu