miercuri, 28 octombrie 2009

De ce se enerveaza oamenii

De ce se enerveaza omanii din Bucuresti ? Raspunsul e simplul fapt ca ei se afla in Bucuresti, in orasul in care vrei nu vrei trebuie sa te enervezi.

De ce ma enervez eu cel mai des in Bucuresti ? Din cauza oamenilor nesimtit, ma supara aglomeratia, ma supara faptul ca oamenii se imping, ca se uita stramb la mine, dar cel mai tare ma enervez atunci cand vad nesimtire peste tot. Cum definesc eu nesimtirea? Acea insensibilitate care iti este expusa in fata, acea raceala si indiferanta pentru cel din jur. Ma enerveaza cand sunt calcata si impinsa doar ca altu sa stea bine, desi este loc pentru toata lumea. Cand e aglomeratie inteleg si nu am pretentia sa fiu tratata regeste.
Ma enerveaza cand oamenii se baga in fata mea atunci cand stau la coada, ma enerveaza sa vad oameni care injura si vorbesc urat, ma enerveaza oamenii care scuipa pe strada si cei care molfaie guma in moduri cat mai personale.
Sunt dati in care pot sa trec nepastoare peste astfel de gesturi, dar asta doar din cauza oboselii sau daca chiar am avut o zi extrem de proasta din toate punctele de vedere.
Cum reactionez cand ma enervez? De obicei ignor sau imi pun privirea de om superior si cu siguranta nu mai zambesc, pentru ca oricum sunt prea iritata.

De ce se mai enerveaza oamenii din Bucuresti ?
Din ceea ce am vazut eu, bucurestenii se enerveaza cand asteapta prea mult un mijloc de transport, cand stau la semafor si nu se mai face culoarea verde. Reactioneaza ciudat atunci cand li se pare lor ca sunt nedreptatiti, cand cineva le zambeste si ei sunt prea insensibili la ratb. Se enerveaza cand le sunt ceruta informatii sau date concrete, in principiu cand cineva i abordeaza pe strada, straba din nas cand ziarele de scandal dezvaluie noi stiri despre vedetele lor favorite, cand nu gasesc ziare la metrou, cand nu sunt serviti asa cum vor.

Au si ei o anumita dreptate in unele privinte, dar ar putea sa treaca mai repede peste astfel de momente si sa zambeasca mai des.

Keep smiling !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu