luni, 23 noiembrie 2009

si fu si task-ul 3


acum oficial sunt membru ASER. daca vreti sa vedeti toata lista clic aici

Sa va povestesc despre ultimul task, care mi s-a parut cel mai complex si cel mai greu. Task-ul era implementarea ASER Brasov. Imediat am si sarit in sus de bucurie, uite ce bagat in seama e Brasovul. ASER vrea sa se extinda si tocmai Brasovul l-a ales pentru a face asta. Sincer ma asteptam la inceput ca una din echipe sa castige si sa ni se spuna ca proiectele noastre chiar se vor realiza, dar ne-a povestit Raluca ca este destul de greu sa realizam acest lucru, pentru ca este destul de complicat sa recrutam primii voluntari, si dupa aceea sa fim alaturi de ei fizic pana vor putea pune pe picioare primele proiecte.

In acest ultim task, fiecare membru al echipei trebuia sa aibe o functie, un departament si un proiect pe care sa il coorodneze. Presedintele era cel care nu avea nici o functie si nici un proiect. Am stat si am cantarit ceva vreme, daca vreau sa fiu presedinte, ce face presedintele, pentru ca atunci cand citeam functiile lui mi se parea ca presedintele are o functie destul de plictisitoare, adica el stabileste intalnirile si creeaza viziunea si strategia echipei, dar ce conteaza cand restul echipei au un departament si un proiect in spate.

Si m-am tot gandit, si am rugat pe toata lumea sa imi spuna cu ce se ocupa presedintele, in afara de stabilit intalniri si dupa lungi dezbateri am hotarat sa fiu fictivul presedinte ASER Brasov.

A fost cel mai greu task, cel mai complex si cu cele mai scurte nopti. Pentru ca am cam tras de vreme si pentru ca nu am lucrat tocmai productiv chiar de la inceput s-a cam observat, pentru ca in ultimele 2 zile eram extrem de aglomerati, incordati si putin nervosi. Dar ne-am mobilizat, am creat site-ul ASER Brasov, fiecare departament si-a creat propria lui strategie, fiecare proiect a fost implementat pentru specificul Brasovului, am creat bugetul, Gantt-ul epntru intreg anul, afisele de recrutare si flyerele pentru a ne face cunoscuti in randul studentilor, le-am pus cap la cap si ne-a iesit un proiect extrem de bun.

Eu ca si presedinte am creat impreuna cu departamentele obiectivele care dorim sa le atingem, pozitionarea ASER-ului in relatia cu media, cu facultatea si cu studentii, implementarea, strategia, valorile ce le vom promova si mai ales ce imi propuneam eu pentru ASER ca si echipa.
Acum pot sa va spun ca presedintele nu stabileste numai intalnirile, ca desi nu are un departament si un proiect de implementat nu are deloc o functie plictisitoare.

Ca la fiecare prezentare am avut emotii, am fost opriti de sunetul depasirii celor 12 minute, pentru ca nu ne-am incadrat in timp, dar a fost un proiect la fel de bun ca si primele doua si la fel de interesant si muncit ca fiecare proiect a tuturor echipelor.

Am cu ce ma mandri acuma. :)
p.s: v-am pus afisul nostru de la task, pentru recrutarea primilor ASERisti

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu