miercuri, 4 noiembrie 2009

Taxiul

Ieri am trait o experienta noua. Stiti cum e, de multe ori auzim si citim multe chestii, da niciodata nu suntem si noi personaje la toate acele intamplari.

Ok, asta am patit eu ieri. Am trait o exeprienta noua cu taxiul. Stiam ca soferii din Bucuresti sunt cam nervosi la ore de varf si mai ales in conditii de vreme mai putin placute. Ieri, dupa intalnire cu ASERistii, dupa ce am ras si am hotarat in linii mari ce si cum vom prezenta vineri taskul, am plecat cu cele 4 fete care stau in acelasi minunat camin ca si mine, cu taxiul.
Stiam ca va fi aglomerat, pentru ca era ora 8 si mai ales pentru ca ploaia era deja prezenta. Ne suim in taxi, taximetristul parea om normal. Dupa cateva minute de asteptat in trafic, dupa cateva strazi aglomerate si intersectii lungi, cand incepe si noi sa ne miscam, nenea taiximetristu pune frana brusca. Frara sa imi dau seama de ce se intampla, convinsa ca iara stam si asteptam, vad taximetristu nervos ca iese din masina.
Ok, urmeaza showul, unu smecher cu masina a iesit de pe o straduta ca idiotu, el vroia sa faca stanga si uite asa a taiat 2 benzi si a ramas blocat pe banda noastra de mers. Taximetristul nostru s-a dus la masina lui nervos, injura, tipa si mai mai ca il scoate pe ala din masina sa il ia la bataie. Interesanta lumea asta de sofer.

Nu credeam ca o sa ajung sa o vad si pe asta, dar iata ca Bucurestiul, imi ofera de toate, ca doar pentru asta am venit aici la capitala ca sa imi largesc orizonturile.
Acuma ca sa analizez situatia, desi nu sunt eu fan taximetristi, tipul chiar avea dreptate. Ma enerveaza extrem de tare oamenii asta care cred ca sunt cool si smecheri doar pentru ca ei pot incurca circulatia si pentru ca au aceea atitudine ca ce daca intru si eu, oricum e aglomeratie, oricum ma vor lasa sa intru. Nu, oamenii ca astia trebuie lasati fara permis, in mare si aglomeratia asta e data de astfel de oameni.

Cum as reactiona eu daca as fi in astfel de situatie, probabil as incepe sa plang la volan si mi-as pune inchiderea de siguranta, dar daca gandim realist, probabil niciodata nu as conduce in Bucuresti si mai ales intr-o astfel de aglomeratie.

Rabdare multa la volan si la cat mai putini soferi cool ca cel din povestea mea.

3 comentarii:

  1. http://www.youtube.com/watch?v=tvVTkOvadFM

    RăspundețiȘtergere
  2. da stiu filmu, prezinta cu adevarat ceea ce e in traficul din Bucuresti :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Va fi interesant de vazut in viitorul indepartat, daca si cand vor fi masini fara soferi va mai fi asa o sfada in trafic. N-as conduce uzual in Bucuresti decat daca as fi sofer pe monster-truck. :)

    RăspundețiȘtergere