marți, 17 noiembrie 2009

Laser tag


Duminica am fost si eu pentru prima data la Laser tag.


Probabil unii stiti, daca nu aflati acuma ce e laser tag. E un joc de echipa, in care jucatorii incearca sa obtina puncte tragand cu o arma care emite raza inflarosie. Fiecare dintre particpianti la joc sunt echipati cu cate o vesta si o arma. Iar atunci cand tragi cu arma trebuie sa ataci numai in anumite puncte de pe vesta, in general in piept, la umeri si in spate. Cand tragi cu arma trebuie sa ti apasat pe un butonas mic atasat pe arma si dupa 5 sau 6 trageri trebuia sa astepti sa ti se incarce arma.

E un joc asemanator cu paintball-ul, doar ca lumea spune ca asta nu e dureros. Ok, la mine a fost dureros.

Duminica seara, m-am intalnit cu lumea de la ASER, cei care aveau chef de lupta si de joaca. Am mers la Eroii Revolutiei, locul de intalnire la City Mall. Ne-am impartit in 2 echipe, fiecare echipa era formata din 10 oameni. Echipa rosie si echipa verde. Eu am fost in echipa rosie, si noi am fost si echipa care am pierdut. Dar era multa lume care juca pentru prima data. Nu o sa va zic pe ce loc am iesit la sfarsitul jocului, dar m-am ofticat si am ca motiv, faptul ca era prima data cand trageam cu arma cu inflarosu. Si toata lumea tragea in mine, chiar si cei din echipa mea.

In mare jocul e foarte tare. In afara faptului ca te oboseste cu adevarat, chiar daca initial ai impresia ca 15 minute nu iti ajung, nu e deloc asa. Dupa cele 15 minute iesi transpirat tot si mai ales obosit. Mi-a placut faptul ca locul de desfasurare era destul de mare, ma cam enerva ca bagau fum si ma dureau ochii, dar erau efecte importante pentru joc. Am alergat, m-am ascuns, am tras cu arma, am murit de mai multe ori, dar am omorat si eu pe altii si normal ca la sfarsit am iesit si cu o vanataie. Dar chiar e distractiv jocul si o sa mai merg.

Daca nu ati mers pana acuma, puteti incerca. O sa va distrati cu siguranta.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu