joi, 12 noiembrie 2009

Ciocolata


Stiti de ce imi e mie extrem de dor? De ciocolata cu cafea, cafea pe care o pregatea Didi si ciocolata care era in cantitati mari tot la Didi in dulap. E adevarat ca nu de fiecare data primeam ciocolata, dar avea grija Danuta sa se maţâie putin si sa se alinte, ca mai apoi fara sa ne dam seama terminam ciocolata si noi tot nu ne saturam.

Ciocolata poate fi considerata ca fiind un foarte bun prieten al multora, pentru ca ea este de fiecare data langa tine si in gandurile tale. Cand esti suparat mananci ciocolata, cand vrei sa faci un cadou mic cuiva i iei o ciocolata, cand vrei ceva dulce tot la ciocolata te gandesti, cand iti e foame si nu prea ai ce sa mananci, iei cateva bucati de ciocolata ca sa iti linistesti stomacul, cand vrei sa ai iar energie, mananci ciocolata si uite asa gandurile si placerile noastre sunt mereu indreptate spre ciocolata.
Zilele trecute am auzit o discutie despre ciocolată si baieţi, din care rezulta ca acest produs dulce e in topul femeilor, iar barbatii sunt imediat dupa, dar foarte rara înaint.

E o intreaga discutie despre beneficiile si punctele slabe ale ciocolatei. Ba ca igrasa, ba ca provoaca acnee, ba ca ar contine plumb si nu stiu ce patesti, ba ca provoaca insomnii, dar astea nu sunt decat motive pentru a ne lua gandu de la ea si a arata ca facem parte din oamenii care pot trai si fara a consuma aceasta ispita.

Eu cand mananc ciocolata ma simt bine, am o fericire interioara si sunt dati in care recunosc ca nu ma pot concentra la nimic pana nu stiu că am mancat macar o bucatica de ciocolata.


In concluzie, da, recunosc iubesc ciocolata. Voi ?

Un comentariu: