luni, 16 noiembrie 2009

Task-ul 2

Gata a trecut si cea de-a doua saptamana si prezentarea taskului 2.

Cand am intrat in perioada de proba la ASER am crezut ca va dura o vesnicie. Da chiar m-am inselat. Intalnirile din timpul saptamanii pentru a lucra la task, trainingurile din weekend si iesirea de duminica au facut totul sa treaca mult mai usor si cam cu parare de rau, am ajuns la ultima saptamana. Dar sper sa ajung sa va povestesc si de excursia ce va urma dupa si de toate proiectele in care ma voi putea implica.

Taskul 2 a fost o campanie de CSR pentru partenerul oficial al ASEr-ului, BRD. Habar nu aveam ce inseamna cu adevarat o campanie CSR, auzisem termenii prin difeirite contexte, dar nu stiam cu ce se mananca.
La prima intalnire, luni Catalin, ne-a povestit ce stie el despre campaniile CSR, am vorbit cu totii in functie de cunostintele si de tot ceea ce ne mai trecuse pe la ureche. Ne-a luat cam mult sa ne decidem asupra ideii, am incercat sa gandim ca si cum am putea pune in realitate campania si sa facem totul cat mai realist, din cauza asta, am renuntat la unele idei.

Ce idee am avut? Noi am realizat o campanie CSR pentru BRD in care ajuta licee de arta cu profil muzical care nu sunt dotate corespunzator. Vreau sa ma laud si sa zic ca a fost una din cele mai bune campanii, pentru ca ne-am gandit si ne-am legat extrem de mult de detalii. Eu m-am ocupat de grupul tinta. Aveam voie sa prezentam numai 5 slide-uri, si astfel ne-am impartit munca, fiecare se ocupa de ceva, impreuna am hotarat cum vor arata afisele, flyerele, si cum va suna spotul, care a fost punctul nostru culminant in prezentare.
Prezentarea a avut loc pe o muzica usoara, iar spotul a intrat pe o alta melodie, iar Alin a fost exceptional. La terminarea spotului, toata lumea aplauda si aplauda si chiar a fost un sentiment dragut sa vezi ca ceea ce ai lucrat a fost placut si apreciat de cei carora le-ai prezentat. Campania noastra se desfasura in 6 orase, avea un buget cam maricel, de 250 de mii de euro, dar trebuie avut in vedere faptul ca instrumentele sunt extrem de scumpe.
Iar la sfarsitul prezentarii l-am rugat pe Tudor, membru ASER sa incerce sa cante macar putin la una din chitarile care le aveam ca prezentae. A fost cel mai tare moment cand Tudor saracu canta la chitara fara o coarda si cu cardul de la o alta banca. Multumim Tudor, pentru ca ne-ai facut sa fim mai apreciati de cei prezenti !:D

De mult nu am mai avut atat de multe emotii cand prezentam un proiect, dar am avut multe asteptari si pretentii de la proiectu de saptamana trecuta.

Cread ca am innebunit oamenii de cat am vorbit despre asta in weekend, dar chiar sunt mandra de ce a iesit. Si Dea si Raluca, mentorii nostrii au fost alaturi de noi, ne-au supartat miile de idei si devieri de la subiect, si ne-au sustinut.

Saptamana viitoare o sa va povestesc de ultimul task, e interesant si am o mie de ganduri legat de el.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu