marți, 10 noiembrie 2009

Nervi

Sunt nervoasa! Si am si motive.
Sa va explic de ce sunt iritata.

Vineri am fost la cantina si am fost fericita ca am prins prajitura. Sa gasesti prejitura la cantina e un lucru mare, daia am si ras in sinea mea de multimita ce eram. Dupa mancarea la cantina, am fost un copil tocilar si am intrat in biblioteca, ma chinui de 2 saptamani sa imi gasec o tema pentru poriectul de la investiti si pentru ca trebuia sa pierd vremea timp de o ora, am zis ca neaparat intru in biblioteca si nu mai ies pana nu gasesc si eu ce sa scriu la proiect, pentru ca saptamana viitoare trebuie predat.
Intru in minunata biblioteca de la Moxa. Batea vantu pe acolo, nimeni nu mai merge la biblioteca in ziua de azi, si sincer au si motiv. Pai e 10 noiembrie si ei inca nu si-au actualizat baza de date, inca nu pot imprumuta carti, e un business acolo, adica daca tu nu poti sta la biblioteca si sa lucrezi acolo, trebuie sa mergi si sa iti tragi la xerox, ca daia se cheama biblioteca, ca nu imprumuta carti. Bravo Ase. Cand va actulaizati baza de date, la anu reusim sa imprumutam carti sau incet incet cu toate xeroxurile o sa imi creez propria biblioteca in curand acasa? Am exagerat putin, dar ma enrveaza ca te oblica sa stai acolo sau sa xeroxezi, pai eu am noroc ca nu imi trebuiau decat cateva capitole din 2 carti, dar daca imi trebuiau 5 carti ? 5 carti trebuia sa xeroxez.

Si mai sunt nervoasa si pentru ca in timp ce eu eram cu capu printre cartile de investitii, "doamnele" de la biblioteca erau tratate ca doamnele, o tanti de la cantina le aducea 2 platouri cu prajituri. Pai stai asa, ele sunt studente? D-aia nu are studentu prajitura cand se duce sa manance, pentru ca ele sunt luate de unii si altii si studentul primeste un sfert din cate i era destinate . Nu imi convine pentru ca nu e corect. Dar ce pot face? sa scriu in cutia cu sugestii, sa ma angajez la bucatarie, sigur nu ar rezolva nimica. Si mai am un motiv sa fiu nervoasa.

Eu am o materie care are un nume pompos si interesant pana la urma, "Managementul calitatii proceselor economice", zic eu ca e o materie cu viitor, dar nu ,noi la materia asta stiti ce facem? Trebuie sa traducem carti din engleza. Stati, nu va ganditi ca m-am transferat si fac facultatea in engleza, nu eu sunt la sectie de romana, dar trebuie sa traduc texte. Nu m-as plange daca ar fi usoare, dar sunt texte greoaie si pe langa faptul ca le traduci vrea sa invatam sa lucram in nu stiu ce program, sa invatam sa facem scheme si norisori si le vor traduse si scrise provesionsit, cu diacritice. Nu ma supara ca trebuie sa scriu cu diacritice, ca trebuie sa tastez la calculator, ma enrveaza faptul ca ne exploateaza si ne da noua sa traducem. Ce legatura are materia cu traducerea? Iara sunt prea ingusta la minte si nu vad ideea de fapt, iara comentez si ma enervez doar de dragu de a fi un student impotriva a ceea ce vrea scoala sa ma invet.

V-as explica mai multe legat de materia asta si de ce sunt nervoasa, dar inchei inainte de a da totul din "casa".

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu