luni, 4 mai 2009

Calcule si amintiri din sesiune

Gata s-au terminat toate zilele de stat, tot ce mai aducea o speranta de vacanta in viata mea boring de bucuresteala. Ieri in timpul drumului spre Bucuresti, avand destul timp sa meditez asupra problemelor mari din viata mea m-am oprit si aspura problemei sesiune. Dap vine sesiunea, fac cateva adunari, scaderi si trag linia: mai sunt 21 de zile pana la inceperea sesiunii, mai sunt cam 10 zile pana la examenu de filosofie, mai sunt 3 zile pana la examenu de engleza, cam vreo 5 zile pana la predarea proiectelor MS Project si "Perfectionarea sistemului logistic in cadrul unei companii din industria alimentara", 7 zile pana la lucrare de la conta (doamne ajuta), cam o zi pana la lucrarea de la macro si aproximativ 8 ore pana la predarea proiectului de la conta si intre timp mai trebuie sa citesc si o carte de filosofie. Trag aer in piept, si incerc sa ma incurajez sa ma apuc de contabilitate, dar cred ca o voi lasa pentru mai tarziu, merg pe ideea mai e timp, apoi imi programez o noapte fara somn, asta pentru ca as vrea si eu sa citesc ceva la macro. Am vazut in weekend documentarul "Zeigeist" si mi s-a parut destul de interesant, dar partea legata de economie mi-a atras cel mai mult interesul, deci am hotarat merita sa am o noapte nedormita doar ca sa invata ceva la macro. La celelalte nu vreau sa ma gandesc inca, nici nu am inceput sa invat pentru sesiune si parca deja m-am plictisit cand stiu cate cursuri ma asteapta.
Acum cand imi aduc aminte de prima sesiune, imi vine sa rad. Sesiunea e o adevarata expereinta. Prima sesiune a insemnat pentru mine stres mult, ideea de a invata pentru examene ma stresa, a insemnat multe ore in care ne adunam in bucatari la "masa plangerii", locul nostru preferat pentru a ne plange fiecare de cat de mult avem de invatat, ca ne e greu, ca nu intelegem , ca nu stim ce ne vom face la examen, ca ne e somn si alte bla bal. Sesiunea a insemnat cafea multa, mers la examene cu mult timp inainte doar pentru a prinde un loc bun si strategic pentru a putea discuta subiectele neintelese, a insemnat party, nu ceva mare, dar destul sa ne scoata din gadu faptul ca a doua zi trebuie sa ne intoarcem iar la cursuri. Sesiunea m-a invatat ce inseamna a copia, daca in liceu acest termen nu imi era cunoscut, la facultate l-am descoperit, si cu fiecare examen ce trecea deveneam tot mai buna la asa ceva. De la orele de fizica din liceu am invatat ca daca traiesti in Romania sistemul poate fi fraudat, si e perfect ok sa faci acest lucru, pentru ca daca nu ai face ar insemna ca nu stii sa te descurci, asta am facut si eu, am aplicat cele invatate la ora de fizica, am incercat sa fraudez sistemul de fiecare data cand s-a putut. Sesiunea a insemnat mess, ore intregi de vorbit la telefon, multe refresh-uri pe pagina personala unde se afiseaza notele, multa ciocolata si nervi intinsi la maxim.
Cam toate astea ma asteapta si sesiunea asta, dar pana atunci mai sunt 21 de zile.....mai e timp !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu