joi, 30 aprilie 2009

Google si eu


In momentele de pictiseala numai tampenii imi trec prin cap, asta e un lucru sigur, de aceea nu m-am dezamagi nici de data asta si asa cum stateam eu pe scaun in fata laptopului, cu cafeaua in mana, si gandind la nimic, am deschis Internet Explorer si pagina de google. Ce mi-a trecut prin capsor?
ia sa vad domne cat de cunoscuta sunt eu. Adica am si eu un trecut cu activitate la un liceu bun, am dat un test national (am fost si eu o data copilul cu media cea mai mare de la mine din sat la testele nationale), am luat bacul, am trecut prin doua admiteri, am ajuns la marele ASE, am participat la olimpiade, am si eu ceva activitate, am avut cont pe hi5, am conturi pe alte pagini, deci teoretic ar trebui sa ma gasesc pe google. Imi scriu numele si prenumele si apoi dau enter . Imi apar 10400 de rezultate, clar ca nu sunt toate ale mele. Dar eram curioasa sa vad ce activitati ma recomanda pe mine pe google, sa am si eu cu ce ma mandrii. Primul rezultate e un cont la StudentIN, habar nu am de el,e ceva cu Universitatea : Academia de Studii Economice, optiuni personale, bla bla, nimic interesant. Ma uit la urmatorul, si zambesc, e blogul meu , uite ca apare si ceva ce e al meu. Multumita trec mai departe. Hopa, apare activitate de liceu, de fapt e chiar un tabel cu toti colegii mei din liceu, clasa 9 B, cu dirigu si ce sala ne-a fost data pentru inceput. Continui sa ma uit, dar nu imi place ce gasesc, Formula AS, Facebook, nu sunt eu aia si dupa dau de Olimpiadele Comunicarii , blog, forum, cam pe unde mi-am bagat si eu nasu. Am mai gasit o lista de la facultate, cu cazarea in camine, o lista unde scria in ce sala sa ne prezentam la admitere . Nu sunt foarte multe rezultate, dar ehe ma aflu si eu pe google. Multe pagini sunt cu Loredana Groza, cu Ovidiu Buta, cu deputatul Sorin Buta, Laura Buta, fotbalistul Buta. Apare si ceva cu restante facultate , dar nu sunt eu , cel putin nu inca, deci dupa pagina 4 am cam disparut de pe google.

Am terminat cu partea de web si dau sa ma caut si la imagini. Dezamagita sau nu, eu nu apar la imagini pe google, nici la grupuri si nici la bloguri.

Mai am ceva de muncit la imaginaea mea pe google, dar momentan sunt multumita ca sunt pe google, deci exist.

Un comentariu:

  1. Vroiai cumva sa caute Google-ul pe Loredana.Buta sa vada el de cate ori apare? Pai s-ar fi gasit de cateva ori atunci cand a cautat dupa referate si eseuri, dupa traduceri la filme si dupa poze cu pisici. Dar nici el n-ar fi fost prea multumit. Ar fi spus totusi: "Stie Loredana de mine, deci exist!"

    RăspundețiȘtergere