luni, 20 aprilie 2009

Drama queen


Sunt nervoasa, sunt suparata, trista, obosita, stresata si mai ales cu vreo mie de bolovani in stomac din cauza emotiilor. Astazi parca toata lumea s-a hotarat sa ma ignore, sa-mi ceara explicatii pentru tot felul de lucruri si mai ales a fost gata sa ma atace si sa ma supere. Cei care ma cunosc stiu ca cel mai tare ma enerveaza sa fiu ignorata, sa nu fiu eu cea care este bagata in seama, sa nu fiu eu care care atrage atentia intr-un mod buna si sa nu fiu ascultata. Devin nervoasa cand cineva ma trezeste diminiata mai devreme decat mi-am propus, ma enerveaza sa fiu batuta la cap si intrebata toata tampeniile in momentul in care nu am chef sa vorbesc cu nimeni, ma irita faptul ca sunt dati cand trebuie sa repet lucrurile de zeci de ori, ma enerveaza cand vorbesc cu cineva si nu sunt ascultata, ma enerveaza cand lucrurile nu se intampla asa cum vreau eu.

Sunt trista pentru ca Whity inca nu se zbenguie, pentru ca maine trebuie sa plec la Bucuresti,(bine daca interviul va merge super, asa cum mi-am propus cred ca o sa imi treaca supararea si tristetea ca a trebui sa fac 3 ore singura pe tren pana la Bucuresti).

Sunt stresata din cauza interviului si emotiile devin tot mai mari o data cu trecerea timpului. Urasc sa merg la interviuri, sa stiu ca cineva imi analizeaza fiecare cuvant, fiecare gest si miscare.Stiu ca am darul de a scoate cate o perla in cele mai importante momente, stiu ca deseori ma atac din nimicuri si ca uneori exagerez lucrurile si da de cele mai multe ori imi gasesc toate prostiile ca fiind o problema doar din dorinta de a avea ceva de rezolvat, ceva ce sa i dea de gandit capsorului meu si mai ales pentru a iesi din momentele de plictiseala.

Recunosc I'm a drama queen !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu