luni, 27 aprilie 2009

Zi de luni

Astazi am fost mai mult decat serioasa si m-am trezit asa cum mi-am promis la 7, o zi perfecta pentru a incepe sa mai lucrez din multele proiecte pe care le am. Dar normal ca inainte de a ma apuca de ele, am deschis televizorul pentru a savura mai bine cerealele cu lapte si spre multumirea mea, asa ca sa imi mearga toate cum vreau eu, am nimerit exact la reclama care imi place mie cel mai mult (momentan). Unii sigur stiti ca reclama mea preferata e cea de la orange, in metrou, cand tipul sta in picioare si se tot uita la o fata blonda si draguta care sta jos si citeste. Cei doi isi tot fura cate o privire, lumea care sta langa ea vede asta si atunci cand se elibereaza un scaun, toata lumea se muta cu un scaun doar pentru a i face tipul loc sa stea langa fata, iar pe fundal e melodia lui Jason Mraz- "I'm yours" , reclama perfecta, care de fiecare de ma face sa zambesc, nu va mai zic ca vreo 3 zile am ascultat continuu melodia.
O alta reclama care imi place mult e cea de la vodafone, cu impartitul camerei, cu fantezia si impartitul Oanei( rectific Cristina)
Intotdeauna mi-au placut reclamele celor de la
Cola, ideea ca ochiul vorbeste cu cu cele 2 limbi, el care vede ce scrie pe sticla dar este trimis sa se uite la bec, foarte amuzanta reclama. Da da sa nu uit imi place mult reclama de la Nescafe, cu party-ul si cea de la BCR, cu copilul care primeste catelul cadou, dar pe tipul cu cravata rostie nu pot sa il mai vad, deja a aparut prea mult, sa mai schimbe si ei functionarul bancar.
Iar una din reclamele la care imi vine sa vomit atunci cand le vad, cred ca e la pasta de dinti, pe parcursul celor cateva secunde arata o chiuveta si la sfarsit arata un dinte in chiuveta, cred ca cei care au facut reclama asta vomitau, sau incercau sa vomite si isi faceau scarba unul altuia. Iar reclama cu "tu stii cat timp pierzi la baie", ceva de genu parca e, la ceva pastile de digestie am impresia, e pur si simplu de tot kktul.
Cam asta e cu reclamele care imi plac,cu ziua de luni si proiectele care ma asteapta.

2 comentarii:

  1. Din cate stiu eu , o cheama Corina pe aia din reclama de la vodafone.

    RăspundețiȘtergere
  2. Cred ca tu faci reclama la ziua de munca, de fapt. Stii tu, e reclama aia in care tipa face cu ochiul (de fapt cu ochii) mici (de somn) la soare, iar soarele se da mai aproape pe cer. Apoi toti se dau mai aproape si o ingramadesc cu tot felul de munci si solicitari. Finalul nu e neaparat happy ci mai mult iti da de gandit, iti da de durut...capul si iti da de dormit.
    Consumati harnicia! (Acest produs se elibereaza in cantitati mari si se consuma in portii mici. Daca apar manifestari neplacute cereti o doza mare de lene intravenoasa!).

    RăspundețiȘtergere