miercuri, 1 aprilie 2009

imi pare rau ca am ras de Danu

De cateva zile sunt un copil bolnavior, credeam ca durerea din gat imi va trece dupa cateva pastile, dar nu a fost asa, pe zi ce trece ma simt tot mai rau , normal k nu am fost la doctor si ca am luat cate o pastila cand imi aduceam aminte, dar astazi chiar ma simt foarte rau. Ochii imi sunt rosii, nasul la fel de rosu iar tusea ma transforma intr-o baba care nu mai are putere de nimic, plamnii simt ca mi se rup in doua cand tusesc ,si ma simt cu tot mai putine puteri. Normal ca mi-am sunat parintii, pentru ca imi place ca lumea sa fie ingrijorata pentru mine, erau chiar simpatici cum discutau ei destul de aprins cu mine la telefon ce e mai bine pentru a ma face bine, tata zice sa iau lamaie cu miere,mama vrea sa merg la doctor sau macar la farmacie sa imi cumparat cateva pastile , tata mi-a zis sa nu mai ies din casa, iar mama imi dadea de grija sa mananc dar amandoi mi-au zis sa beau ceaiuri calde, macar asupra unui lucru s-au inteles, telefonul era dat din mana in mana nici nu mai stiam cu cine vorbesc. Stiu ca isi fac griji pentru mine si mie mi-ar fi placut sa fiu acasa cand sunt bolnavioara, dar aici uitata de lume cine are grija de mine, cine imi aduce un ceai cald la pat si mai ales cine imi indeplinste toate dorintele , doar sunt un om pe patul de moarte, care trebuie sa primeasca tot ceea ce vrea. Stiu ca aici ma plang degeba pentru ca fetele au avut grija sa imi aduca ceiut de fiecare data, chiar daca Danu acuma rade de mine, mi-o merit si eu am ras de ea...oare daca ma caiesc pentru toate momentele in care am ras de Danu cand era bolnavioara ma voi simti mai bine?

2 comentarii:

  1. Ce miere si lamaie?!?! Asta e raceala de oras nu de sat, sa poate fi tratata babeste. Virusii de oras sunt versati, smecheri si cand te agata nu-ti dau drumul asa usor. Aici e cazul sa te faci verisoara cu Nurofenul si sa bagi sirop de tuse cu polonicul nu cu lingurita. Asa ca ia vezi, fa-te bine, tuseste doar in semn de politete, ca atunci cand iti reglezi vocea, ca daca nu te trimit direct la Institutul Cantacuzino (Bucuresti - Seruri si Vaccinuri) ca sa te repare ei. Cat despre temperaturi caniculare (peste 37 de grade) doar la vara!

    RăspundețiȘtergere
  2. gata m-am facut bine de vreo 2 zile ...;)

    RăspundețiȘtergere