sâmbătă, 25 aprilie 2009

Vorbaraie


m-am culcat prost dispusa, m-am trezit la fel, cu fundul in sus. Si afara inca mai ploua si bate vantul si daca pana ieri eram hotarata sa plec duminica inapoi in Bucuresti ,astazi din ce in ce mai mult ma bate gandul sa mai raman acasa. Si ce sa fac acolo?e adevarat ca imi place sa stau si acolo, sa stau cu fetitzele, sa ies la un film, sa merg prin mall-uri, la facultate, sa ma intalnesc cu lumea din Bucuresti, sa traiesc intr-un oras agitat, dar astazi parca nu simt ca as vrea sa plec, nici nu mai conteaza ce m-a determinat sa nu am chef sa ma intorc.

Ieri am acceptat invitatia lu Geo de a merge prin oras ca fetele, apropo Geo conduci super, am toata incredere in tine, si asteptam de mult iesirea asta, sa mergem pe unde vrem, sa nu depindem de nimeni, sa stam sa ne uitam la toate tampeniile, sa probam cat de multe haine vrem, sa vorbim,sa radem, sa povestim, sa ne alegem culorile care ni se potrivesc,sa ne transformam in persoane putin superficiale si sa fim convinse ca daca mai mancam inca o data si la MC si la KFC nu va influenta silueta noastra. Am admirat Brasovul care arata din ce in ce mai bine, sensurile giratorii sunt ca adevarate campuri de lalele, imi placea sa vad sagunistii care coborau pe Republicii, sa stau cu porumbeii in Piata Sfatului si sa merg pe Muresenilor in acelasi pas grabit pe care il are toata lumea. Imi place sa merg cu masina prin Brasov, pentru ca stiu ca intersectiile nu se vor bloca, pentru ca nu esti nevoit sa stai la un semafor mai mult de 2-3 minute si imi place sa stiu ca poti gasi o parcare atunci cand vrei sa opresti. Dap chiar iubesc Brasovul.



Continuand tot cu lauda, Radu nu am uitat ca leul din tine simte nevoia de a fi laudat, nu ca nu te-am laudat continuu de cand am inceput sa lucram pentru OC, probabil am si innebunit lumea scriind atat despre tine, dar uite ca te laud inca o data (promit sa fie ultima data :D), de data asta pentru post-urile bune de pe blogul tau , imi place topul serialelor de comedie, imi place articolul despre Whity si cel de azi "The rise of social media" si cred ca ai scris cam mult despre tanti aia Susan Boyle (da stiu ca ar trebui sa privesc mai in profunzime si bla bla) si sa nu uit toate felicitarile pentru numarul mare de view-uri de ieri, asta arata ca lumea "consuma" ceea ce scrii si revine pe blogul tau pentru ca le-a placut. Imi place ca te implici si ca vorbesti mult si aaa sa nu uit astept sa scrii despre studenti.

P.S: Stii ca acum am scapat de datoria de a te lauda si stii ca si eu sunt leu, deci astept cu nerabdare sa imi dedici un intreg articol ;))

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu