miercuri, 29 aprilie 2009

Nu vreau sa vina nenea Cutremuru


Stiti ca sambata, in jurul orei 20:25 a fost cutremurul, dar eu fiind in Brasov nu am simtit nimic. Am tot discutat cu lumea din Bucuresti sa aflu daca ei au simtit miscarea, daca s-au speriat, unde erau in momentul ala si daca au intrat in panica, pentru ca de sambata eu tot am problema asta, daca ma prinde cutremurul la Bucuresti?

Daca va mai fi un cutremur, asa cum zice nenea Istrate, un fel de Nostradamus al Romaniei, el a prezis acest cutremur si a spus ca va urma un nou cutremur mult mai mare, in care 70% din cladirile capitalei se vor darama, am si eu o rugaminte la el, sa ma anunte macar cu o zi inainte sa apuc sa plec la Brasov, acolo in sat la mine, unde mai am si eu o sansa sa nu mor strivita de un bloc. M-am tot gandit daca chiar e posibil sa mai urmeze un cutremur, si da asta se poate, dar eu ma gandesc ca daca ar fi mai multe cutremure mici, atunci cutremurul mare nu va avea de ce sa mai fie.

M-am gandit si la locurile in care as vrea sa fiu, mi-am facut o mie de filme in capsor, pentru ca eu nu vreau sa se termine totul, adica am ajuns si eu la varsta de 19 ani si acuma sa mor de cutremur, am ajuns si eu la facultate, am schimbat orasul (acuma imi dau seama ca poate nu a fost cea mai buna idee de a parasi Brasovul), nu imi iubesc neaparat viata cum este in momentul asta, dar ma multumesc cu ea asa cum e, e ok asa si plus de asta mai am de facut multe si am ajuns la concluzia ca cel mai bine ar fi sa fiu la mine acasa, daca simt ca se misca casa ies in curte, ies pe strada e camp destul, sanse sa mor sunt destul de mici. Dar daca ma prinde la Bucuresti ? M-am gandit si la posibilitatea asta, si daca ma va prinde aici la apartamentul meu din zona Berceni cred ca as mai avea sanse sa imi vad pisica, aici blocurile sunt mici, sunt mai noi, pot iesi destul de repede din casa, deci ar fi un loc ok. Dar daca nenea cutremurul vine cand sunt la facultate, sau in oras, cu siguranta nu o sa mai am ocazia sa scriu bloguri. Cum viata mea se invarte mai mult prin zona ASE, Piata Romana, Universitatea si Unirii acolo unde toate cladirile nu sunt consolidate, sigur ma vor gasi sub o cladire daramata, daca ma vor gasi. Inca nu stiu daca e bine sa ma prinda cutremurul la metrou. Am auzit ca ar fi bine sa fiu la metrou, dar la cum sunt facute lucrurile in Romania noastra, cum la Unirii curge apa la metrou imi dau seama ca nu e chiar asa de bine sa ma aflu nici acolo. Deci pana acuma am 2 soltutii, sa fiu acasa in sat la mine sau sa fiu in apartament cu fetitzele.

Am stat duminica si luni cu fetitzele si am discutat, ca daca tot vine cutremurul macar sa fim impreuna, pentru ca eu stiu ca intru in panica si o sa plang, si daca suntem toate 3 poate ne descurcam mai bine, ne punem fiecare in cate un colt al camerei, am inteles ca am avea sanse sa scapam daca stam in colturile camerei, tocul usilor nu mai e ce era pe vremuri, deci eu va recomand ori sa stati sub o masa ori in colt. Ne-am gandit ca macar daca patim ceva sa patim toate 3 pentru a nu suferi nici una, si ne-am gandit cum vrem sa fim si imbracata, daca cumva cutremurul ne prinde in zona ASE, Didi a zis ca ar vrea sa fie in pijama iar eu clar vreau sa fiu cat mai aranjata si mai eleganta, si nu vreau sa iau in calcul probabilitaea de a fi desfigurata dupa ce ma scot de sub daramaturi.

Sunt putin impacientata de cutremur, dar as avea sa il rog ceva pe cutremur, daca tot vrea sa vina, sa vina acuma inainte de sesiune ca sa nu invat degeaba.

2 comentarii:

  1. Pai cand o sa vezi subiectele de examen sigur te va lua cu tremur. Fiindca asa esti tu, nu? Te panichezi repede!

    Eu zic ca daca tot faceti pregatiri de cutremur, sa plasezi o saltea sub geamul camerei tale si sa ai grija sa le mentionezi la fete sa nu faca glume proaste precum zgaltzaitul patului in somn. :)

    RăspundețiȘtergere
  2. of alex iar ai vrut sa fi putin rau cu mine[-( nu ma panichez cand vad subiectele de examen, ma panichez pana sa le vad...stii tensiunea de dinainte de examen ;))

    RăspundețiȘtergere