miercuri, 13 mai 2009

Facultate, examen, teme, proiecte, training


In zilele in care esti ocupat cu adevarat iti dai seama ca multe lucruri pe care le faci sunt total inutile.

In primul rand zilele astea mi-am dat seama ce bine ar fi daca nu ar trebui sa mai mananc. Nu ca mananc eu foarte mult si pierd mult timp stand la masa, dar iti ia mult timp incercand sa iti gatesti ceva, sau timp pierdut asteptand la cozile de la cantina si la cozile de la MC si KFC, sau esuari in a gati , si o data cu ele, vine si dorinta de leneveala, somnul de dupa masa. Deci la masa sigur voi renunta, pentru ca zilnic pierd cam o ora numai stand la masa.

Un alt lucru la care as renunta pentru ca imi ocupa mult mai mult timp decat mancatul este spalatul. Da dusul si spalatul parului iti ocupa mult timp, e o operatie extrem de complicata, pentru ca o data cu dusul vin si alte treburi, ca uscarea si aranjarea parului, creme peste creme, unghii ce cer sa fie colorate. Operatii care in medie imi iau cam o ora jumate, poate chiar doua.

Un al treile lucru la care as renunta e momentul in care hotarasc cu ce ma imbrac, as vrea sa fie cineva care sa imi pregatesca in fiecare zi in funtie de starea mea sufleteasca, de temperatura de afara, de locul in care voi merge hainele ce le voi imbraca. Ma enerveaza cand ma hotarasc sa port ceva si dupa ma schimb doar pentru ca mi-am dat seama ca daca imi iau tricoul rosu s-ar putea sa imi fie racoare seara, sau ca bluza e prea sport pentru locul in care ma duc sau ceasul negru nu se potriveste cu bluza si pantalonii, adevarate probleme care imi ocupa cel putin o jumate de ora.

Statul in trafic imi ocupa timp, daca as putea sa ma teleportez de fiecare data acolo unde ar trebui ar fi perfect, mersul cu autobuzul, apoi cu metroul si pe jos , nu numai ca iti ia mult timp dar te si oboseste. Astept sa vina acea zi in care doar simpla dorinta sa ma poata trimita acolo unde vreau.

Ce mai imi ocupa timp? Messul, blogurile care le citesc zilnic, ziarele, vorbitul la telefon, momentele de prosteala cu Didi si Danutz si mai ales orele de somn, dar oricat de mult timp mi-ar lua toate astea, nu as putea renunta la ele.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu