sâmbătă, 16 mai 2009

Gat, umeri, talie si glezne


Stiu, le-am innebunit pe fete de ceva vreme explicandu-le ce mi se pare mie sexi la o fata. Nu vreau sa vorbesc despre ce e sexi la un baiat pentru ca nu imi plac sa discut despre ce ma atrage sau nu la un baiat. Si totusi ce e sexi la o femeie? Majoritatea baietilor cu siguranta vor zice ca sanii si fundul.
Eu am ajuns la o alta concluzie, dupa lungi analize si minute pierdute in oglinda. Umerii, gatul, gleznele si mai ales talia fac o fata sa fie extrem de sexi. Nu voi include comportamentul in analiza mea, ma voi lega doar de aspectul fizic. Deci , umerii si gatul trebuie sa fie cat mai finuti, pentru a avea un fizic sexi. Gatul trebuie sa fie subtire si lung, si totusi nu exagerat de lung, iar umerii sa nu fie badarani si grosi ca si cum ai fi ridicat de fiare toata viata si ai fi jucat rugby in copilarie. Gleznele neaparat trebuie sa fie subtiri, sa fie placute ochiului atunci cand porti atat tocuri cat si papuci josi, iar talia trebuie sa fie la fel subtire, si usor scobita.

Da ideea de sexi pentru mine e ceva slabut, lipsit de sunca si grasimi, si nu zic asta doar pentru ca sunt eu slabanoaga. Parerile sunt impartie, unii baieti prefera fetele slabute si altii pe cele mai cu sunculite. Unii prefera blondele, altii brunetele, unii vor iubite inteligente, altii vor sa fie cat mai incete la minte, unii vor prietene badarane in aspect fizic , altii prefera fetele finute, unii vor fete cat mai dezghetate, iar altora li se pare sexi sa aibe o prietena pudica. Unii vor prietene cu unghii false, alti prefera ceea ce e natural, unii vor fund cat mai mare, iar altora li se pare sexi si un fund mic. Fiecare are o alta definitie a ceea ce inseamna a fi sexi. Dar din punctul meu de vedere cand analizam o fata daca e sexi sau nu, e musai sa tinem cont de modul in care arata gatul, umerii, talia si gleznele.

Un comentariu: