marți, 19 mai 2009

yam yam un gandac


urasc gandacii.
Pe zi ce e tot mai cald, sunt tot mai multi gandaci. In orasul de unde vin eu nu erau tantari, nu erau gandaci din abundenta, mai fluturau mustele pe la urechile tale, dar era ceva suportabil. Dar aici, in orasul in care exista tot ce ti-ai dori si mai ales tot ce nu ti-ai dori sunt multi gandaci. Caldura i face sa apara in cantitati exagerate, sunt urati si mari si lipsiti de educatie. Acesti gandaci bucuresteni(si ma refer stric la animale, nu includ si anumite categorii de oameni) i gasim in parcuri, sub toate banciile, i gasim in scara blocului, misuna pe toate scariile, i gasim in bucatarie, sper sa nu ajunga si la mine, i gasim in camerele noastre. Nu sunt la tara si totusi ma simt invadata de ei ca si cum as trai pe prispa, acolo unde se strang toate ganganiile.Poate daca ar fi mai mici nu m-ar deranja atat de tare, dar ei sunt imensi. De fiecare data cand simt ca ma gadila ceva pe mana, pe picior reactionez imediat de frica ca nu cumva vre-un gandac sa fie extrem de atras de mine si sa incerce sa ma atinga. De ce nu sunt si ei draguti, sa fie mai pe placul oamenilor, atunci nu i-as mai respinge, gargaritele sunt un bun exemplu de ganganie draguta. Daca nu ar avea atat de multe picioruse, sau daca nu ar face zgomot si nu te-ar gadila atunci cand se plimba fara nici o problema pe corpul tau, poate mi-as face ca animal de apartament un gandac, dar in situatia actuala, aceste ganganii imense, urate, si pline de microbi nu ma fac decat sa imi doresc sa nu i am deloc prin preajma.

P.S: Dragi gandaci , atunci cand voi vedea in viata voastra atat schimbari comportamentale cat si fizice, promit ca voi adopta unul, sa am grija de el si sa il cresc asa cum voi considera eu ca i va fi cel mai bine.

4 comentarii:

  1. Parca ai trai intr-un horror din alea ieftine americane. Nu se va opri filmul pana nu vei tzipa. :)

    Pe de alta parte as vrea sa-ti semnalez ca gandacii sunt insecte, nu animale si probabil de aia nici nu ar putea fi domesticite vreodata (au creierul cam cat al unui manelist). :)

    RăspundețiȘtergere
  2. pai am tipat putin si totusi nu m-am trezit, ei sunt inca peste tot...hai nu fi rau cu ei. da au cumva creier>? asa se zice k au creier =)) tare imi e ca te inseli ;))

    RăspundețiȘtergere
  3. Ei hai sa privim partea plina a paharului (nu plina cu gandaci, desigur!). Se putea si mai rau? Cum? Pai uite, puteau sa fie gandaci cu aspect de sobolani! :)

    RăspundețiȘtergere
  4. hai sa nu dramatizam chiar asa de tare:)) sunt doar niste gandaci urati si imensi

    RăspundețiȘtergere