luni, 25 mai 2009

Dezlegare la invatat

Gata, de vineri am dat dezlegare la invatat.
Nu prea am mai avut de ales si a trebuit sa ma multumesc si cu varianta asta, m-am incurajat, am incercat sa ignor vocile care imi tot aduceau aminte de sesiune, am incercat sa imi gasesc alte lucruri mult mai importante, pana cand constiinta mea s-a impus si am hotarat, de sambata sa ma apucu de invatat(teoretic, pentru ca la practica e ceva mai dificil ), asa ca vor urma 16 zile pline de stres cu gandul la fiecare examen. Acum in sesiune realizezi ca multe alte chestii sunt mai importante, de exemplu somnul din sesiune, parca e un altfel de somn, e pacat sa il ratezi, dupa somn iti aduci aminte ca trebuie sa faci cumparaturi sa nu mori de foamne, dupa neaparat trebuie sa vorbesti cu X si Y despre cine stie ce subiect important si asa din putinele ore care sunt pentru invatat intensiv, tu le faci si mai putine.
Mi-am facut un program temeinic de la care bine ar fi sa nu ma abat, fiecarui examen i revin cate 2 zile de invatat, dar din astea 48 de ore, cam 14 ore pierd cu somnul, vreo 5 cu mancatul si relaxarea dupa masa, poate 4 cu ganditul la tampenii si mai pun la socoteala vreo 3 cu cine stie ce alte lucruri neprevazute ce se vor intampla, adun, scad si imi iese ca 22 de ore am pentru invatat. La fiecare materie am cate 14 cursuri, a cate 8-10 pagini, la care adaug si cititul din carti pentru o mai buna invatare, asta inseamna cam 400 de pagini , si revine sa invat cate un curs pe ora , iar restul orelor, adica 6 pentru lipirea pe creier si cititul din carti. Mi-a iesit un program bunicel, dar destul de stric, si cum de la lucrurile stricte mereu trebuie sa te abati, stiu ca acest program gandit de mine va ramane la stadiul de program proiect.
Ma bucur ca nu mai sunt la fel de stresata ca in prima sesiune, ehe acum am expeienta, dar totusi de ce trebuie sa existe sesiunea, acum era o perioada numai buna de facut plaja, de mers in parc , aveam chef sa ma joc badminton, as fi facut n proiecte, orice dar nu sesiune.

Da-mi doamne inca o sesiune fara restante.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu