marți, 1 septembrie 2009

De prin tren

Plictiseala si iar plictiseala , o revista de economie, o carte, un cola si bunul meu prieten laptopul. Bateria e plina, netul l-am luat deci cateva ore vor trece mai usor pana ajung din nou la Bucuresti. Mi-a trecut de cateva ori prin minte ca ar trebui sa il umanizez si mai mult pe bunul meu prieten care mereu ma scoate din plictiseala si pentru inceput vreau sa i dau un nume. Are si el dreptul la asa ceva, pentru ca este alaturi de mine in multe momente grele din viata mea, atunci cand vreau sa citesc presa, cand vreau sa messiesc, sa ma uit la filme, sa googleesc si mai ales sa ma ajute sa ies din viata plictisitoare in care unori sunt tot mai adancita.

Initial am fost nervoasa, normal ca CFR-ul nici de data asta nu s-a abatut de la regula si trenul a plecat cu intarziere, dar spre surprinderea mea a intarziat numai 10 minute. Imi trag trolerul cu mare dificultate dupa mine, imi gasesc vagonul cu numarul 12, incerc sa imi ridic geamantanu incet incat si gata am ajuns in tren. Ca de obicei dau dovada de o mare aiureala si ameteala si initial ma asez pe un alt loc. Totusi imi zic in sinea mea, cunoscandu-ma , ia sa ma mai uit o data pe bilet sa vad daca chiar am numarul 51. Scot biletu, ma fatai in marea aglomeratie care era pe culoar si surpriza, locul meu era 65. Imi iau din nou treolerul, imi fac loc si ajung la locul meu destinat, locul de la geam. Cer ajutor pentru a mi se pune marele bagaj sus si gata, hai plecarea ca oricum suntem in intarziere.
Imi scot laptopul si incep sa butonez. Ok, mai bine un film pentru inceput ca semnalul la internet oricum nu este prea bun pana la Sinaia. Langa mine, un baietel simpatic care isi furisa privirea spre film si in fata mea 3 fete care au auzit de laptop dar nu si de faptul ca atunci cand il folosesti si asculti muzica si te uiti la filme trebuie sa iti pui casti.

As mai blogarii putin, dar bateria mi s-a terminat. Cam atat din trenul care merge spre Bucuresti.
Deci, ce nume as putea da bunului meu prieten laptop? :P

2 comentarii:

  1. Petrica sau Ghitzisor. In felul asta nu va mai parea nici asa de tehnic si complicat de fiecare data cand se blocheaza! :)

    RăspundețiȘtergere
  2. imi place Petrica...da totusi eu ma gandeam la un nume mai de oras, ceva in genu lu Hose Armando =))

    RăspundețiȘtergere