miercuri, 2 septembrie 2009

La plimbare

V-am scris ieri de pe tren, deci stiti ca am fost nevoita sa vin la Bucuresti si ca de obicei cu bagajul imens dupa mine.

Am ajuns in gara cu ceva timp inainte de a sosi trenul, asa ca m-am hotarat sa intru sa privesc magazinele, asa ca m-am plimbat frumos prin Unirea cu trolerul dupa mine. Nu m-am sfiit si am intrat si in magazine. Intr-adevar nu ai prea mult loc sa te desfasori cum ai vrea, vanzatoarele se uita cam ciudat la tine, dar daca poti trece peste asta totul e ok.

Ajunsa in Bucuresti, ma iau de manuţă cu Radu si plecam spre oras, pentru ca nici de data asta nu aveam de gand sa scap de troler. Si incet incet, am ajuns la MC si dupa MC am ajuns sa trag trolerul prin parc. Unii se uitau putin mai ciudat la mine, dar probabil si eu as fi facut la fel daca vedeam pe cineva plimbandu- se cu geamantanu prin parc.

Dupa plimbarea din parc am luat autobuzu, am ajuns in Romana si iar am tras trolerul dupa mine pana la urmatoarea oprire, tot un parc.

Si dupa 3 ore de plimbare prin Bucuresti am ajuns la destinatie. Si totusi, nu m-am simtit deloc ciudat plimbandu-ma cu trolerul dupa mine !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu