marți, 15 septembrie 2009

Gradina ZOO


Sambata seara a venit gasca din Brasov la capitala, iar duminica m-am luat frumos de manuţa cu Radu si am plecat sa ne intalnim cu ei. Care ei? Pai, Cristi, Geo si Gabiţu.

Ne-am suit in metrou si am mers pana la celalat capat al Bucurestiului, la mama naibii, la apartamentu lu Gabi, de acolo am ne-am suit in Luizuca (pentru necunoscatori, asta fiind masina noastra) , Gabi a setat GPS-ul si am ajuns la apartamentu in care eu am convietuit cu fetitzele in primul an de facultate. Am luat lucrurile, am eliberat apartamentu si am plecat spre Plaza. Normal ca eu si Geo am devenit iar drogate la vederea magazinelor, iar dupa catve minute de palavrageala si prosteala am plecat spre minunata gradina ZOO.
Am setat din nou GPS-ul, ne-a explicat Radu unde trebuie sa ajungem, l-am mai sunat intre timp pentru ca nu gaseam si gata, am ajuns.

Dupa tot timplul in care m-am plans ca nu vreau sa merg, ca nu o sa vedem mare lucru, gata mi-am inchis gura si am ramas placut surprinsa de cat de bine arata gradina zoologica. Cand aveti timp si ajungeti prin Baneasa opriti-va si pe la ZOO, arata foarte bine si aveti ce vedea. Noi am fost mai norocosi si am avut parte de intrare libera, doar o data face Bucurestiul 550 de ani. Intrarea era totusi de bun simt, 13 lei pentru adulti si elevii si studentii platesc numai 6,5 lei, totusi un pret ok. Mi-a placut ca animalele aveau custile frumos amenajate, ca fiecare avea un spatiu destul de mare, si nu pareau sa aibe burta goala, cred ca sunt hranite destul de bine. Mi-au placut maimutele, pantera, leopardul, tot ce facea parte din specia lui Whity, numai ca sunt putin mai mari ca ea, leii, care erau principala atractie. Imi pare rau ca nu am vazut girafe si pinguini. Dar in mare, e un loc frumos sa petreci cateva ore.

Ce ne-a ajutat in Bucuresti foarte mult e GPS-ul, chestia aia micuta ce pe mine m-a fermecat in ceea ce priveste utilitatea lui. Adica Cristi om nestiutor al capitalei a intrat neinfricat cu masina pe toate stradutele si nu s-a pierdut. E o chestie faina, sa setezi acolo destinatia si dupa sa ajungi perfect, ca si cum tu ai fi un cunoscator al tuturor strazilor si al intersectiilor. Daca as avea masina, prima chestia de pe lista cu ceea ce trebuie sa imi cumpar ar fi un GPS. Cu toate astea, ca e un atotcunoscator, chestia aia mica si folositoare a dat gres in Ploiesti, cand noi am vrut sa cautam un Petrom si am urmat frumos traseul propus, numai ca atunci cand ne-a spus ca am ajuns la destinatie, destinatia era de fapt o fosta benzinarie, o urma din ceea ce a ramsa. Mai are ceva de lucrat pana sa fie perfect, dar pentru mine ramane cea mai buna inventie pentru masini.




P.S: Blogul meu o sa intre intr-o vacanta de 2 saptamani, pentru ca imi e lene sa scriu, pentru ca sunt acasa si am chef sa lenevesc. Dar voi reveni cu noi drame.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu