luni, 7 septembrie 2009

Doamna Ploaie

Stiti ca am zis ca nu o sa mai merg la concerte in parcul Izvor decat daca o sa am 2 metrii. Ok, nu m-am tinut de cuvant si am ajuns vineri la concert la Tuborg Green Fest, la invitatia lu'Ruxi pentru a-i vedea pe Suie. Normal ca am ajuns prea tarziu, pentru ca Suie cantase la 19, da am admirat si noi privelisetea.
Pai ce era? multa lume, multi tineri, bere, mici, sucuri, jetoane, gunoaie si galagie, in mare, nu era nimic interesant. Si asa a inceput si weekendu.

Pentru ca imi place sa stiu cum va fi vremea, si pentru ca sunt stresata ca nu mi-am adus haine mai groase la Buacuresti cu mine, vreo 2 zile la rand am tot intrat pe siteuri de vreme pentru a mi se confirma ca doaman Ploaie chiar va fi prezenta. Mie nu imi place ploaia, mai ales ploaia de Bucuresti, dar era clar ca vor veni si zilele alea urate, in care ne vom uda pana la genunchi, ca traficul va avea de suferit din cauza stropilor si a lumii care se precipita, ca bucurestenii o vor lua razna si isi vor scoate masiniile, ca lumea se va misca mai greu in autobuze, ca parul meu o va lua razna si se va face cret, ca rochitele, fustitele scurte, sandalutele iar vor lua pauza si bluzele mai groase, pantalonii lungi vor face de acuma parada, asta doar din caza ca e septembrie, ca a venit toamna si frunzele cad si pentru ca doamna plaoie are chef sa iasa in oras.
Si uite asa, de sambata seara a inceput sa ploua cate putin, de fapt as putea spune ca a plouat putin mai mult si acuma tot mai putin. Dar oricum am spune tot la ploaie inseamna, deci tot ceva ce ma enerveaza si sa ma faca sa imi aduc aminte de zilele calduroase de vara. Eu iubesc vara si soarele. Cam 6 sau 7 luni voi trai cu amintirea verii, of ce urasc toamana si ploaia si frigul si iarna.
Sambata seara am fost foarte trista, pentru ca aveam bilet la Cerbu de Aur, la Vama si nu am putut ajunge. Toata lumea s-a distrat in afara de mine, nici macar la televizor nu m-am putut uitat pentru ca au intervenit aia cu meciu lor. Daca nu stiati, va voi zice acuma, urasc fotbalul si tot ce e legat de el. Si am fost nevoita sa ma uit sambata seara la meci, numai bucuria de a manca popcorn si de a bea Cola m-a putut face sa rezist. A fost ingrozitor.

Dar duminica, ce zi plina de leneveala am avut. Vineri am hotarat cu Ruxi sa mergem la opera, dar cum puteam sa merg pe vremea aia si cu lenea de care eram stapanita, asa ca toata ziua mi-am petrecut-o lenevind cu "Fiends" si filme, cu somn si ploaie.

Cam atat din weekendu meu trist si plin de lene. Acuma ma voi concentra asupra doamnei Ploaie ca sa plece din oras.
O saptamana minunata !

Un comentariu:

  1. o facem noi sa plece :D k tre sa iesim la barfe =))) Pffffffff incepe faculta si vremea o sa fie urata :( si eu ador vara, probabil k e din cauza faptului ca ne-am nascut vara :) cunosc persoane carora le place vremea d acu :))

    RăspundețiȘtergere