joi, 10 septembrie 2009

Sunt obsedata iar


Sunt convinsa ca iar am inceput sa o iar razna, de 2 zile ma gandesc continuu la haine si genti. Nu mai am rabdare sa vin weekendu si sa merg prin magazine, deja ma imaginez cate bluze ma vor striga, cati pantofi vor spune ca sunt facuti pentru mine. Abia astept sa imi aleg un nou ruj, sa imi cumpar ceva mic de la Meli Melo, sa stau si sa pierd ore intregi in magazine si la sfasit neaparat ziua de shopping trebuie sa se termine cu un Cola.
O data pe luna am voie. Stiu ca de mule ori am zis ca voi respecta programul impus de mine, o singura data pe luna Cola si MC, dar adevarul e ca nu ma pot abtine de loc. Oricum asta nici nu mai conteaza acuma, cand gandurile mele sunt inderptate numai spre vizita care o voi face mall-urilor in weekend, voi respecta programul de weekend al fiecarui bucurestean.

Inca 2 zile si cam 48 de ore si voi fi in momentul de fericire deplina .

Un comentariu:

  1. Am auzit ca sambata magazinele de posete intra in greva. De ce? Fiindca e vai de pielea lor (naturala) daca nu! E anormal sa profiti de slabiciunea oamenilor si sa le iei banii. Asa cum sunt unele baruri care nu servesc clientii aflati intr-o prea mare stare de ebrietate tot asa si magazinele astea ar trebui sa impuna niste limite. Stii cum le zice la bar, nu? "Ati baut destule, duceti-va acasa!". Tot asa ar trebui sa-ti spuna si tie: "Ai destule!!!" :))

    RăspundețiȘtergere