marți, 15 decembrie 2009

Party-uri

Iara am devenit o persoana extrem de ocupata si asta se datoreaza numai Craciunului si mai ales vacantei care va veni, inca 4 zile. Vreau sa imi termin proiectele la facultate, mai trebuie sa mai si citesc pentru lucrari, vreau sa cumpar cadouri, sa ies la film si la ceaiuri pentru a reusi sa ma vad cu toata lumea inainte de a intra in nou an si mai ales mesteresc cate ceva in fiecare zi pentru ASER si in unele seri merg la petreceri totul cu ASER-ul.

Saptamana trecuta mi-am intrat si eu in atributii, mi-am depus formularul pentru departamentul in care vreau sa fac parte si acuma trebuie sa stiti ca citit blogul unui om care face parte din departamentul de marketing al ASERului, un membru junior. Tot saptamana trecuta am stat pentru prima data la stand si am promovat AserUmanitar si oricat fugeam eu de ideea de a imparti flyere si de a pierde vremea la stand e chiar amuzant si pa langa faptul ca vorbesti cu toata lumea si te distrezi, ai o anumita satisfactie cand vezi ca lumea iti cere mai multe informatii, vor sa stie ce promovezi si mai ales sunt interesati de proiectul tau.

Duminica am fost la petrecere umanitara organizata de Aser, o petrecere ce aduna toata asociatiile studentesti si strangea jucarii, bani si lucruri in scop umanitar. La fel ca la fiecare petrecre, ne-am distrat foarte bine si cele mai interesante au fost programele(un dans, o sceneta, un colind) care trebuia sa le faca fiecare asociatie.

Saptamana am inceput-o cu o lucrare la drept, dar nu asta are importanta, in sesiune o sa povestesc despre cum invat si cum trudesc in fiecare zi, si tot ieri am fost la Business Game, organizat de DaFi. Business Game s-a tinut la Sala de lectura, de la Dacia, eram vreo 15 oameni, care am fost pusi sa ne jucam. In mare, am invatat practic cum lucreaza o linie de productie, cum se realizeaza locurile inguse, ce inseamna sa fi vanzator si sa lucrezi pentru binele fabricii, sa ajuti atunci cand productia nu a fost livrata la timp, de ce conteaza calitatea produselor si eu am invatat ca viata de manager e chiar urata cand muncitorii, controlorii de calitate nu te asculta si te urasc pentru ca ei vor sa faca cumva si tu le propui ceva mai eficient.
A fost antrenant, interesant si amuzant.

Astazi lucrez la proiecte, maine bantui prin facultate pana mai tarziu, apoi ma intalnesc cu echipa cu care am fost in perioada de proba, repede voi fugii si la intalnirea cu departamentul de Mk si seara sper sa ajung la filmul la care am promis, iar joi primim cadouri, Santa Secret la petrecerea ASER.

Cam atat din tumultoasa mea viata.
Nu uitati de concertul umanitar din data de 15 la Club Fabrica.
Sa fiti cuminti si sa cumparati cadouri multe si frumoase.




P.S: v-am pus poze de la petrecerea de duminica si de la Business Game.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu