marți, 22 decembrie 2009

Ho ho ho

Niciodata nu mi-a placut Craciunul. Nu intelegeam de ce lumea iubeste sarbatoarea asta si de ce mereu vorbesc de spiritul lui. Ce se intampla asa deosebit in acea zi? Primesti un cadou, mananci mai mult ca de obicei si vizitezi sau primesti vizite de la rude. Si tot negand spiritul Craciunului, anul trecut am simt si eu cu adevarat de ce iubeste lumea Craciunu. E ceva ce spui ca simti, dar nu poti atinge.

Anu trecut a fost altcumva, a fost asa frumos momentul in care ne-am facut cadouri, cand am primit fiecare ce ne doream, cand am mers si am colindat, cand ne-am adunat si am stat la povesti, cand ne-am bucurat cu adevarat de vacanta.

Mere in perioada asta ma gandeac ce imi doresc, ce vreau sa primesc si ma chinui sa cumpar cele mai frumoase cadouri.


Ce sa cer Mosului sa imi aduca?
Nu stiu daca imi doresc ceva special de la Mos Craciun si nici nu vreau sa transform post-ul intr-o lista din care lumea sa se poata inspira si sa stie ce sa imi ia. Mie imi place sa primesc orice, atat timp cat e surpriza si mi se potriveste acel cadou. Imi plac surprizele, imi place sa fiu surprinsa, sa fac ochii mari la deschiderea cadoului si sa fiu cu zambetul larg pe buze.
Anu asta nu o sa am parte de un Craciun in cuplu, asa ca imi vreau sa simt si mai mult ca anu trecut spiritul Craciunului, sa ne facem cadouri, sa iesim la colindat la prieteni, sa bem ceai si vin fiert, sa povestim, sa radem si mai ales sa fiu cu persoanele care conteaza cu adevarat pentru mine.


Voi ce va doriti de Craciun?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu