vineri, 20 februarie 2009

si chiar sunt obsedata


Nici nu stiu daca vreau sa pun capul pe perna, nu vreau sa mai fiu chinuita si in vis, stiu ca voi visa numai haine si genti, papuci si accesorii si mai ales rochia cu buline de la Zara, dar mi-o doresc, e singura rochie care o mai vreau dupa accea nu o sa mai cer nimic altceva. Recunosc ,de fiecare data zic la fel si nu ma multumesc si o sa vreau si geanta aia mic neagra si tenesii rosii si un rimel nou pentru ca acuma nu mai am decat unul ,e un motiv destul de intemeiat sa imi iau altul, pe ultimul l-am pierdut, a cazut dupa frigider. Cu ce sunt eu de vina ca sunt atetea haine dragute care parca cer sa fie purtate, stiam ca nu trebuie sa accept a merge prin magazine, stiam ca am o mica obsesie pentru haine , dar totusi am acceptat invitatia Monicai de a face o plimbare prin Baneasa. Trebuia sa imi dau seama ca vremea imi da un semn ca nu ar trebui sa merg, fulgii de nea erau tot mai desi, frigul imi intrase de tot in oase, dar noi tot asteptam in statie autobuzul, ochii aveau sa mi se incante cu fiecare hainuta colorata, nasucul meu sa simta mirosul unui nou parfum si unghiile sa ceara o noua oja. Da de acuma sunt ferm convinsa , sunt cu adevarat obsedata de haine, de paupci de accesori ,de genti ,de make-up chiar si de canile si lumanarile de la Bam Boo. Oare daca recunosc acest lucru, mica mea obsesie o sa primesc rochia aia de la Zara? Doar atat mai vreau...promit sa nu mai cer nimic dupa aceea ;))

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu